ستاره تبریز پشت سر زیکو

کریم باقری 40 ساله شد

این بدترین بازی پرسپولیس بود

باقری:خودم را در حد تراکتورسازی نمی دانم

کریم باقری با تصریح بر اینکه پرسپولیس با شکست از گسترش فولاد از کورش قهرمانی عقب افتاد ، گفت : بازیکنان باید بدانند که در چه تیمی بازی می کنند.
کد خبر: ۶۳۷۷۹۹
باقری:خودم را در حد تراکتورسازی نمی دانم

دستیار اول علی دایی که به جای وی در نشست خبری پایان بازی با گسترش فولاد و پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، در مورد شرایط این بازی گفت:‌ به تیم گسترش فولاد تبریز که توانست سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاورد تبریک می‌گویم و امیدواریم در ادامه راه موفق باشند.

وی ادامه داد: امروز یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس به نمایش گذاشته شد و هیچ بازیکنی در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد و نمی‌توان گفت که یک نفر بهتر از بقیه بود. فکر می‌کنم با این نتیجه و این نتیجه از گردونه قهرمانی عقب افتادیم. ما باید این هفته بازی مهمی با فولاد در جام حذفی برگزار کنیم و باید برای این مسابقه ریکاوری خوبی داشته باشیم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دایی به خاطر تحریم خبرنگاران به نشست نیامده گفت:‌ تحریمی در کار نیست. دایی به خاطر شرایط سختی که خودش و پرسپولیس داشته به کنفرانس نیامده است. باید به او هم حق بدهیم. پرسپولیس سه بازی است که نتیجه نگرفته و مربی تحت فشار قرار دارد و صلاح دانست که من به کنفرانس بیایم.

وی با بیان این مسئله که سرخپوشان در ادامه لیگ و جام حذفی تمام تلاششان را انجام خواهند داد تصریح کرد: می‌خواهیم تمامی امتیازات کامل را بگیریم اما با حرف‌ زدن کار درست نمی‌شود. بازیکنان باید به خودشان بیایند و بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و خواسته هواداران از آنها چیست. بازیکنان پرسپولیس این فصل هر موقع خوب بازی کردند نتایج خوبی گرفتند.

مربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان ما شادابی گذشته را ندارند باید بررسی و دلایل این موضوع را پیدا کنیم. باید متوجه شویم که مشکل کجاست و بازیکنان از نظر بدنی مشکل دارند یا مشکل آنها از جای دیگری است.

باقری با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان باید در تیمی چون پرسپولیس بیشتر از اینها کار کنند تا بتوانیم جواب هوادارانمان را بدهیم و باید به فکر آنها نیز باشیم. چیزی که مربی ما امروز از بازیکنان خواسته بود عملی نشد و بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را انجام ندادند. گسترش فولاد را به خوبی می‌شناختیم و می‌دانستیم که این تیم با بازی بسته به دنبال ضد حملات است و روی همین حرکات نیز موقعیت‌های خوبی به دست آورد و اگر بازیکنان ما کارهایی که می‌خواستیم را انجام می‌دادند این اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش تسنیم ،وی در پاسخ به این سئوال که اگر تراکتورسازی پیشنهاد سرمربیگری بدهد قبول می‌کند یا نه عنوان کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی است و اگر بخواهند به من پیشنهاد هم بدهند جواب آنها را نمی‌دهم. من خودم را در حدی نمی‌دانم که اکنون سرمربی تیم بزرگی شوم چون تازه یک فصل است که به کادر فنی پرسپولیس اضافه شده‌ام و نمی‌توانم مسئولیت تیمی را به عهده بگیرم.باید پله پله بالا بیایم و اکنون زود است سرمربی شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها