بسکتبال با طعم پاپ کورن برای رییس جمهور سابق آمریکا

"کلینتون" تماشاگر ویژه NBA! /تصاویر

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال

ادامه صدرنشینی پتروشیمی بندرامام

مصطفی هاشمی و مهران شاهین طبع حتی الامکان بازی خوبی از بازیکنان تیم های خود گرفتند تا بازی نزدیک به سود دانشگاه آزاد تمام شود.
کد خبر: ۶۳۶۴۷۸
ادامه صدرنشینی پتروشیمی بندرامام

به گزارش جام جم ورزشی ، هاشمی و شاهین طبع مربیان دو تیم مدعی مهرام و دانشگاه آزاد در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال توانستند بازی خوبی از بازیکنان خود بگیرند اما ضعف در مدیریت داوری مسابقه حاشیه هایی را برای بازیکنان دو تیم به وجود آورد از جمله تکنیکال اشتباهی که به تیم دانشگاه آزاد داده شد.مهران شاهین طبع گفت: یکی از پشت نیمکت ما داد زد آن وقت داور به نیمکت ما تکنیکال فول داد. محمد رضا مشحون مدیر تیم های ملی بسکتبال که در تالار آزادی حضور داشت در حضور ناظر و داوران مسابقه در این ماجرا دخالت کرد! مصطفی هاشمی سرمربی مهرام که همیشه باخت های تیمش را به گردن می گیرد غیبت اوشین ساهاکیان ملی پوش مصدوم تیمش را در توجیه باخت مهرام به میان نیاورد و گفت:من کاری به این حرف ها ندارم و مسئولیت باخت را بر عهده می گیرم.

مهرام با این شکست همچنان با دو باخت در جایگاه دوم رده بندی تیم ها قرار دارد.دانشگاه آزاد در جایگاه سوم است.تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با اختلاف حریفش را شکست داد و با توجه به باخت مهرام فاصله خود را با تیم های پایین تر بیشتر کرد.نتایج تمامی بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال:

افرای خلیج فارس 93 - نیروی زمینی 69

ذوب‌آهن اصفهان 75 - صنایع پتروشیمی 65

فولاد ماهان 81 - شهرداری گرگان 55

همیاری زنجان 71 - استقلال قشم 65

پتروشیمی بندرامام 104 - هفت‌الماس قزوین 83

مهرام 69 - دانشگاه آزاد 72

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها