گزارشی از تغییرات روی نیمکت‌های لیگ برتری

جابه‌جایی بدون شوک مثبت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سخت خواندن دیدار تیمش برابر استقلال می‌گوید که تیمش بیشتر از آبی پوشان نیاز به پیروزی دارد، چرا که باید فاصله‌اش با صدر جدول را کمتر کند.
کد خبر: ۶۳۶۳۰۶
دایی: برای پیروزی بر استقلال کار سختی داریم

علی دایی در نشست خبری پیش از داربی 78 درباره این دیدار گفت: فکر می‌کنم صحبت اضافه نیاز نباشد. حساسیت این دیدار بسیار بالاست و همه ما از آن خبر داریم. ما در این دیدار به پیروزی نیاز داریم و به هیچ عنوان به تساوی فکر نمی‌کنیم . ما باید فاصله‌مان را با صدر جدول کاهش دهیم و به همین دلیل به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم تا هواداران راضی باشند و سه امتیاز هم به دست آوریم. از ارزش‌های استقلال همه باخبرند و می‌دانیم که آنها پنج بازی قبلی‌شان را برده اند و دارای روحیه بالایی هستند. آنها از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردارند، اما فکر می‌کنم که این دیدار برای ما مهم‌تر است. چرا که ما نیاز بیشتری به سه امتیاز آن داریم و برای آن به میدان می‌رویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا غیبت جواد نکونام و پژمان منتظری در این دیدار در بازی اثرگذار خواهد بود یا خیر؟ اظهار کرد: افرادی که نام بردید جزو بزرگان فوتبال ما هستند،‌ اما استقلال یاران دیگری هم دارد و ما به دنبال بازی خوب هستیم و البته کارمان سخت است تا سه امتیاز را به دست آوریم. چرا که باید به صدر جدول نزدیک شویم. این افرادی که شما اسم بردید اگر در استقلال بودند طبیعتا کار ما سخت‌تر می‌شد، اما استقلال همیشه استقلال است و کار جلوی آنها دشوار.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران تیمش در این دیدار دارد؟ عنوان کرد: مطمئنا تماشاگران ما مثل همیشه می‌آیند تا ما را تشویق کنند. خیلی دوست دارم در کمال ادب و احترام تماشاگران در این دیدار تیم‌هایشان را تشویق کنند. آرزویم این است که فردا استادیوم پر شود و شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم تا مردم راضی باشند.

او در پاسخ به این سوال که مصدوم تیمش برای این دیدار کیست؟ گفت: کفشگری تنها مصدوم ماست و سایرین خدا را شکر مشکلی ندارند. تلاش خواهیم کرد از بهترین‌هایمان برای بازی فردا استفاده کنیم.

دایی در پاسخ به این سوال که این دیدار را با توجه به بسیاری معتقدند که دیدار رفت بازی چندان خوبی نبوده و آن این دیدار را چطور ارزیابی می‌کند؟ بیان کرد: برخی مسائل بسته به نظرات کارشناسی است. من مخالف این هستم که کیفیت بازی پایین آمده است. هر کسی از دید خودش قضاوت می‌کند. سوال من این است که مگر داربی‌های سال‌های قبل خیلی بهتر از الان بودند؟ متاسفانه برخی از رسانه‌ها صحبت از کیفیت پایین لیگ می‌کنند . اگر لیگی بهتر از الان بوده است به من معرفی کنید. متاسفانه هجمه‌هایی ایجاد شده تا برداشت‌های منفی به تیم‌ها انتقال یابد. ما می‌خواهیم این دیدار خوب و اثربخش باشد و هر دو تیم بازی کنند و هر کسی که بهتر بود نتیجه‌ را به سود خود به پایان برساند. من از تیم خودم مطمئنم که برای پیروزی به میدان می رویم و به یک امتیاز فکر نمی‌کنیم و مطمئنم که بازیکنانمان می‌توانند آنچه را که ما می‌خواهیم ارائه دهند.

او در پاسخ به سوالی درباره قضاوت مظفری زاده در این دیدار، افزود: ایشان از خوب‌های ما هستند و امیدوارم بدون اشتباه و با کمترین حواشی این دیدار را قضاوت کنند و موفق باشند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره تمرین نکردن تیمش در روز گذشته (چهارشنبه) به دلیل مشکلات مالی، گفت: اول این که تمرین نکردن دیروز ما وقفه‌ای کوتاه در کار فنی ما ایجاد کرد، اما امروز این مساله را جبران می‌کنیم. من با بازیکنان صحبت کرده‌ام و مطمئنم که آنها با تمام وجود و به دور از مشکلات در این دیدار به میدان می‌روند. مردم مطمئن باشند که نه تنها بازیکنی از ما کم نمی گذارد، بلکه همه بازیکنانمان با تمام توان به میدان می‌روند و پا پس نمی‌کشیم. ما همه چیزمان را کنار می گذاریم تا هوادارانمان را شاد کنیم. من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که هر کسی بازی کند با جان و دل به میدان می‌رود و ان‌شاءالله به نتیجه‌ خوبی هم برسیم. دوم آن که ما خیلی وقت است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم. من بارها در این باره صحبت کرده‌ام، اما گوش شنوایی نیست. یک نفر مثل رویانیان به تنهایی نمی‌تواند باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس را اداره کند. باید به او کمک شود. متاسفانه شاید وزارتخانه یا کس دیگری از رویانیان خوشش نمی آید که به او کمکی نمی‌شود ،‌ اما چرا باید دود این مساله به چشم تیم ما برود؟ مگر می‌شود که یک نفر هم درآمد ایجاد کند و هم هزینه کند؟ آن هم در باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس؟ ما پنج ماه است که هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم. مدام به ما می‌گویند فردا پول می‌دهیم یا هفته‌ دیگر پول می‌دهیم. بازیکنانمان روی قرارداد‌هایشان حساب کرده‌اند و خانه گرفته‌اند حالا مانده‌اند که چگونه جابجا شوند. لوازم خانه آنها در کامیون است و تا پولی داده نشود این وسایل جابجا نخواهند شد. باید این مسائل حل شود تا فوتبالمان پیشرفت کند.

سرمربی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد اعتصاب بازیکن پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی پس از داربی هم رخ دهد؟ عنوان کرد: در آن زمان کادر فنی و بازیکنان همه با هم تصمیم می گیریم و انجام می‌دهیم. کادر فنی پشت بازیکنان ایستاده است.

دایی در پایان در پاسخ به این سوال که تاثیر حضور مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تمرینات یکدیگر را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: ان‌شاءالله تاثیر مثبتی خواهد داشت. امیدوارم با این کارها هواداران خوب ما فردا تنها تیم‌های خودشان را تشویق کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها