حرف های تازه کاپیتان تیم ملی بابت جدایی از استقلال

نکونام: دوستان آقایان از رفتن من بشکن می زنند!

جواد نکونام پس از امضای قرارداد با باشگاه الکویت گفت که به یکی از بهترین تیم‌های آسیا ملحق شده است.
کد خبر: ۶۳۵۸۵۳
نکونام: خوشحالم به یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های آسیا ملحق شدم!

سایت رسمی باشگاه الکویت کویت اعلام کرد جواد نکونام، هافبک تیم ملی ایران را به طور رسمی به خدمت گرفته و این بازیکن 33 ساله تا پایان فصل در این تیم توپ خواهد زد. به این ترتیب نکونام جای حسین بابا بحرینی را خواهد گرفت و هفته آینده اولین بازی‌اش را برای این تیم کویتی انجام خواهد داد.

عبدالعزیز المرزوق، رئیس باشگاه و رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه الکویت با تمجید از نکونام و آرزوی موفقیت برای او با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی این باشگاه گفت:  هیئت مدیره باشگاه الکویت همیشه به دنبال بهترین بازیکنان بوده تا در تورنمنت‌های داخلی و خارجی این تیم را کمک کنند. بیوگرافی جواد و دستاوردهایی که وی با تیم‌های ایران، اوساسونا اسپانیا و البته باشگاه‌های عربی و استقلال به دست آورده گواه این موضوع است که او بازیکن بزرگی است.

جواد نکونام هم پس از امضای قرارداد رسمی با الکویت اظهار داشت: از اینکه به یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های حوزه خیلج‌فارس و آسیا ملحق شدم خوشحالم. از این به بعد سعی می‌کنم بهترین عملکردم را برای الکویت داشته باشم و باید از المرزوق، رئیس باشگاه به خاطر استقبال و میهمان‌نوازی گرمی که از من شد تشکر و قدردانی کنم.

هافبک تیم ملی کشورمان در پایان از مذاکرات حرفه‌ای این باشگاه تمجید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها