سیروس دین‌محمدی در دربی پیشکسوتان استقلال موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شد.
کد خبر: ۶۳۳۱۲۴
دین‌محمدی: 20 باردیگر هم پرسپولیس را می‌بریم

به گزارش جام جم ورزشی ، وی در گفت‌وگویی با سایت  باشگاه استقلال در ارتباط با این پیروزی اظهار داشت: پرسپولیس با یک لشکر به مصاف ما آمده بود، اما با این حال ما خیلی خوب بازی را اداره کردیم

سیروس دین‌محمدی در دربی پیشکسوتان استقلال موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شد. وی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در ارتباط با این پیروزی اظهار داشت: پرسپولیس با یک لشکر به مصاف ما آمده بود، اما با این حال ما خیلی خوب بازی را اداره کردیم و توانستیم آنها را با این همه بازیکن شکست دهیم البته هرچه زدیم به تیر خورد وگرنه می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پرسپولیس را شکست دهیم.
 دین‌محمدی افزود: اگر 20 بار دیگر هم این بازی را برگزار کنیم باز پرسپولیس را شکست می‌دهیم. امیدوارم این برد ما روحیه بازیکنان استقلال را در آستانه دربی بالا ببرد تا ان‌شاءا... آنها هم بتوانند پرسپولیس را شکست دهند.
 آنالیزور استقلال در ارتباط با برد استقلال مقابل راه‌آهن گفت: ما در این بازی شرایط سختی داشتیم و حتی بازیکن ذخیره هم به اندازه کافی نداشتیم، اما خدا را شکر که بچه‌ها با غیرت و تلاش‌شان در این دیدار خوب ظاهر شدند تا به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کرده و به صدر برسیم.
 دین‌محمدی در ارتباط با بازی استقلال مقابل استقلال‌خوزستان اظهار داشت: اگرچه هر دو تیم همنام هستیم،‌ اما در زمین رقیب یکدیگر به حساب می‌آییم. استقلال‌خوزستان بازیکنان باتجربه و خوبی دارد، اما ما نباید در این بازی به آنها اجازه خودنمایی بدهیم تا ان‌شاءا... با کسب یک پیروزی دیگر به صدرنشینی‌مان ادامه بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سلام
United States
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۰
ما هم استقلال رو 20 بار دیگه شش تایی می كنیم. آره ......
سرور كیسه ای ها
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۰
آره می برید منتهی آبروی خودتونو!

نیازمندی ها