رد و پای مد در فوتبال را می توانید ببینید. حتی در این زمینه برخی از باشگاه ها با یکدیگر رقابت می کنند.
کد خبر: ۶۳۲۷۱۱
دنیای مد در فوتبال/تصاویر

سایت جام جم ورزشی-مدیران و گردانندگان باشگاه های فوتبال به این نتیجه رسیده اند که لباس و شورتی که بازیکنان در میدان می پوشند هر چه چقدر شیک تر باشد در جذب تماشاگر موثرتر است. بر اساس این در سال جاری مدیران برخی از باشگاه های اروپایی با کمک طراحان مد مطرح دنیا لباس های جدیدی برای بازیکنان طراحی کرده اند که سایت worldsoccertalk از شیک ترین و زیباترین لباس های سال 2014 در میان باشگاه های اروپایی پرده برداری کرده است:

1- فرانس اوی(France Away): خیلی جالب است که با وجود تمام غول های فوتبال اروپا این باشگاه نسبتا گمنام فرانسوی دارنده شیک ترین لباس در میان باشگاه های اروپایی است:

france away shirt Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

2- چیواس دل گوآدالاخارا(Chivas del Guadalajara): دارنده مقام دومین لباس زیبا و شیک فوتبال جهان متعلق به دیگر باشگاه نه چندان مطرح یعنی تیم چیواس مکزیک است. این باشگاه نیز از تمام غول های فوتبال اروپا سبقت گرفته است:

 Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

3- بیرمنگام ( Birmingham City): این باشگاه انگلیسی در دنیای فشن فوتبال با این لباس زیبا سوم شده است:

 Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

4-وست هام یونایتد(West Ham United ):چهارمین لباس زیبا و شیک دنیای فوتبال متعلق به دیگر تیم انگلیسی وست هام است که در لیگ برتر حضور دارد:

west ham united home shirt group Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

5- اورتون(Everton):باز هم یک تیم انگلیسی در میان برترین های مد فوتبال دنیا. این تیم اورتون است با آن لباس زیبا و شیکی که برایش طراحی شده:

arsenal away shirt centerpiece Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

everton away shirt front Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

6- آبردین(Aberdeen ): بریتانیایی ها در طراحی لباس برای تیم های فوتبالشان خیلی خوش سلیقه اند، آنقدر که این تیم اسکاتلندی هم مقام ششم شیک ترین لباس سال را دارد:

aberdeen away shirt Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

7- هیبرنیان(Hibernian): دیگر تیم اسکاتلندی هم با سبقت از تمام تیم های قدرتمند دنیا همچون بارسلونا و رئال و میلان به مقام هفتم رسیده است:

hibernian away shirt Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

8- گالاتاسرای ( Galatasaray):این تیم ترکیه ای در سال های اخیر به محبوبیت زیادی در اروپا رسیده است. پیراهن شیک و شکیل این تیم ترک در سال 2014 بدین شکل است که به مقام هشتم شیک ترین لباس های فوتبالی جهان رسیده است:

galatasaray home shirt 600x301 Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

9- چلسی(chelsea): تیم آبی پوش لندنی هم مقام نهم را از آن خود کرد. البته پیراهن دوم این باشگاه که در بازی های خارج از خانه استفاده می شود به این مقام رسیده است نه پیراهن نخست این تیم که به رنگ آبی است:

chelsea away shirt front Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

10- آیندهوون(Eindhoven): هلندی ها هم در دنیای مد فوتبال یک نماینده دارند، نماینده ای به نام آیندهوون که لباسش بدین شکل است:

psv home shirt front back Top 10 Best Soccer Shirts of the 2013 14 Season

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها