گزارش تکان دهنده گاردین از شیخ سلمان

رییس AFC متهم به کشتار مردم بحرین و یمن!

روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌های جداگانه‌ای به علی کفاشیان، درگذشت بیوک جدیکار، بازیکن سابق تیم‌های ملی و استقلال تهران را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۲۸۲۲۶
پیام تسلیت سپ بلاتر و شیخ سلمان به خاطر درگذشت بیوک جدیکار

سایت فدراسیون فوتبال، سپ بلاتر در نامه‌اش نوشته است: می‌خواهم تاسف عمیق خودم را از بابت خبر درگذشت بیوک جدی کار، بازیکن سابق تیم ملی ایران که به چپ پای طلایی شهرت داشت، اعلام کنم.

از دست دادن چنین شخصیت و پیشکسوتی سخت است اما هنرنمایی های او در زمین فوتبال به عنوان یک مهاجم همواره در یادهاست و همین که بیوک جدی کار اولین لژیونر تاریخ فوتبال ایران بوده که به یک باشگاه خارجی پیوسته است نشان می‌دهد که وی چه بازیکن بزرگی بوده است.

فدراسیون جهانی فوتبال بر خود لازم می‌داند که به خانواده بیوک جدیکار و خانواده فوتبال ایران این مصیبت را تسلیت بگوید و یک بار دیگر به عنوان رئیس فیفا به خانواده جدیکار و خانواده فوتبال ایران تسلیت می‌گویم.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در پیامی به علی کفاشیان درگذشت بیوک جدیکار را تسلیت گفته است. در متن این پیام هم آمده است:

به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌خواهم به خاطر درگذشت بیوک جدیکار بازیکن افسانه‌ای فوتبال ایران به خانواده فوتبال ایران تسلیت بگویم. جدیکار یکی از به یادماندنی‌ترین مهاجمان برتر فوتبال آسیا و اولین بازیکنی بود که به یک باشگاه خارجی ترانسفر شده است.

بار دیگر از طرف خانواده فوتبال آسیا، درگذشت بیوک جدیکار را به خانواده فوتبال ایران تسلیت می‌گویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها