سرمربی استقلال با تمجید از پیروزی تیمش بر فجر سپاسی ، از بی انگیزه بودن بازیکنانش بعنوان یکی از مشکلات این روزهای آبی ها نام برد .
کد خبر: ۶۲۵۸۶۲
قلعه‌نویی: بازیکنانم بی انگیزه شده اند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی اظهار کرد: اجازه دهید در ابتدا یک تسلیت به خانواده آقای سید عباسی بگویم و بعد درباره بازی صحبت کنیم. ما امروز کمی استقلال گونه بودیم و هنوز استقلال نشده‌ایم. در گردش و مالکیت توپ بد نبودیم و این خودش یک امیدواری به من داد. فجری‌ها در لایه‌های دفاعی بسیار خوب بودند و با همین‌ها ما در مالکیت توپ و سرعت بازی نسبت به بازی‌های قبلی خیلی بهتر بودیم و به بازیکنام خسته نباشید می‌گویم. ما مشکلات زیادی داریم اما از کسب سه امتیاز خوشحالم و خدا را شاکرم. خوشحالم که با این سه امتیاز به جدول برگشتیم. آن‌ها برای بازی برنامه داشتند و در مجموع بازی خوبی دیدیم. ما هدفمان این بود که در جدول باقی بمانیم و به این هدف رسیدیم.

به گزارش ایسنا ، وی در پاسخ به تعداد کم بازیکنان حاضر بر روی نیمکت استقلال و مشکلات این تیم گفت: ما دو بازیکن سه کارته داشتیم. کبه را هم که در جریان هستید آسیب دیده و ساموئل هم به خاطر حق و حقوقش دو روز بود در تمرین‌ها نیامده بود. این چیز طبیعی است و او باید حقش را بگیرد. من با بازیکنان که صحبت می‌کردم می‌گفتند ما هیچ انگیزه‌ای نداریم، چه ببریم ، چه ببازیم یا مساوی کنیم، هیچ فرقی نمی‌کند. من به آن‌ها گفتم تماشاگرانمان 5 هزار تومان در جیبشان است و به استادیوم می‌آیند. شما آن‌ها را در نظر بگیرید. البته فتح‌الله‌زاده و هیات مدیره تلاش می‌کنند، شاید فرجی شود ولی واقعیت همین است که مشکلات وجود دارد. با این شرایط مالی اگر یک هافبک بازی‌ساز بگیریم کلاه‌مان را به هوا می‌اندازیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوالی درباره برنامه‌ریزی برای لیگ قهرمانان گفت: حتما آقای فتح‌الله‌زاده ستادی را تشکیل می‌دهند تا برای بازی‌های آسیایی کارهای لازم را انجام دهند. همین هفته این جلسه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها