قرعه‌کشی پلی‌آف آخرین سهمیه لیگ برتر

فجر سپاسی میزبان بازی رفت شد

روحانی فکری به حال ورزشگاه آزادی کند

قلعه‌نویی: بازی با تیم‌های "سرهنگ" همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فجر شهید سپاسی گفت که بازی با تیم‌های محمود یاوری همیشه دشوار است.
کد خبر: ۶۲۵۳۱۰
قلعه‌نویی: بازی با تیم‌های "سرهنگ" همیشه سخت است

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز، ابتدا ضمن تسلیت به داود سید عباسی ، بازیکن سابق استقلال و نعیم احمدی و نصیر مقدری از عکاسان ورزشی، درباره بازی گفت: بازی با تیم‌های جناب سرهنگ همیشه سخت است! یاوری که بزرگ همه ماست و به گردن ما حق دارد. همیشه تیم‌هایش خوب و دونده بوده اند. فردا هم حتما همین طور خواهد بود.

وی افزود: شنیدم یاوری از فاصله بازی‌ها انتقاد کرده، اما استاد! پس من چه بگویم؟! دو سال است که این مشکل را داریم و نه می‌توانیم بدنسازی کنیم و نه ریکاوری. حال شما که برای یک بازی این مشکل را دارید. تاریخ بازی‌ها را نگاه کنید. ما در فصل بدنسازی هم نتوانستیم خوب کار کنیم. خوشحالم که یاوری درد دل ما را گفت.

سرمربی استقلال با اشاره به این که در بازی فردا نیاز به سه امتیاز دارد، خاطر نشان کرد: ما جلوی سپاهان در لیگ خوب کار کردیم، اما در جام حذفی عملکرد مناسبی نداشتیم. فردا هم احتمالا فجر بازی بسته‌ای را توام با دوندگی بالا انجام می‌دهد. ما فیلم این تیم را آنالیز ‌کرده‌ایم. اگر به بازی سرعت دهیم، حتما به اهدافمان خواهیم رسید. همچنین برای این بازی محروم و مصدوم داریم. خسرو حیدری به این بازی رسیده است، اما واقعا برای کبه ناراحت شدم. او در تمرینات بسیار خوب بود،‌ اما مصدوم شد و حداقل شش هفته‌ نخواهد بود.

در ادامه خبرنگاری به مراسم تولد مرحوم ناصر حجازی در بهشت زهرا اشاره کرد و از قلعه‌نویی درباره حرف و حدیث‌هایی که در این مراسم پیرامون اختلاف او و حجازی در زمان حیاتش مطرح شد، پرسید. قلعه‌نویی در واکنش به این پرسش ابتدا گفت، سوال بعدی! اما در ادامه با مکثی کوتاه عنوان کرد: به نظرم بهتر است وقتی کسی فوت می‌کند سعی کنیم نماز و روزه‌اش را به جا بیاوریم و برایش طلب مغفرت کنیم. همه ما رفتنی هستیم. ما نباید به دنبال چنین حرف‌هایی باشیم. البته من این را راجع به پدر و مادر خودم می‌گویم. الان مادرم دستش از دنیا کوتاه است و باید برای او به دنبال خیرات باشم.

به گزارش ایسنا، خبرنگار دیگری نیز به نیامدن بازیکنان استقلال بعد از بازی با کاسپین به میکسد زون اشاره کرد و از حاضر نشدن بازیکنان مقابل اصحاب رسانه انتقاد کرد. امیر قلعه‌نویی با تایید صحبت‌های این خبرنگار، گفت: وظیفه‌مان این است به خاطر جایگاه حقوقی که داریم جوابگوی مردم و رسانه‌ها باشیم. وظیفه بازیکن نیز مصاحبه در هر شرایطی است . اما به هر حال شاید بازیکن در آن شرایط نتواند این کار را انجام دهد. با این وجود من به بازیکنانم تذکر خواهم داد تا از این پس جوابگوی مردم باشند. البته استادیوم هم وضعیت مناسبی ندارد و هنگام مصاحبه آب از سقفش چکه می‌کند.

سرمربی استقلال در ادامه خطاب به رییس جمهور درباره مشکلات سخت‌افزاری ورزش گفت: خواهش من از رییس جمهور و دولت اعتدال و امید این است که بودجه خاصی برای استادیوم آزادی که چشم و چراغ ورزش است در نظر بگیرند. تاسیسات و سکوها ، پارکینگ این استادیوم واقعا مشکل دارد. به یاد دارم که دو هزار نفر برای کلنگ زنی و تبلیغات هنگام آغاز پروژه مسجد امیرالمومنین (ع) به استادیوم آزادی آمده بودند، اما الان دیگر خبری از آنها نیست. به هر حال این ورزشگاه جزو ورزشگاه‌های نادر دنیاست، اما این ورزشگاه هم تاریخ مصرف دارد. ورزشگاه یادآوران را خودم ساختم و در این زمینه تجربه دارم.

قلعه‌نویی در پایان تاکید کرد: از شخص دکتر روحانی خواهش دارم که بودجه ای برای ترمیم ورزشگاه آزادی اختصاص دهد. همچنین از آقای گودرزی، وزیر محترم ورزش و جوانان می‌خواهم که نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند. هر چند سه هزار و 200 استادیوم نیمه کاره داریم، اما بحث ورزشگاه‌های " نقش جهان" و "آزادی" متفاوت است، اما خودم در اصفهان مربیگری کرده‌ام و می‌دانم که دو هوادار به دلیل تصادف در مسیر ورزشگاه فوت کرده‌اند . بنابراین از آقای گودرزی خواهش دارم که طرح ملی برای این موضوع دهند تا بودجه ای به آن اختصاص داده شود. آقای کابلی هم در ورزشگاه آزادی این مشکلات را به دندان می‌کشد، اما برای رفعش عزم ملی می‌خواهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها