مارتینو به بازیکنانش آزادی می دهد

نیمار: می خواهند بین و مسی اختلاف باشد

نیمار ستاره برزیلی بارسلونا تیمش را بهترین اروپایی می داند و دلیل آن را به سرمربی این تیم یعنی مارتینو نسبت می دهد.
کد خبر: ۶۲۰۳۴۲
نیمار: می خواهند بین و مسی اختلاف باشد

سایت جام جم ورزشی- نیمار گفت: از بازی کردن زیر نظر مارتینو لذت می برم. او نه تنها مربی بزرگی است بلکه انسان فوق العاده ای هم به شمار می رود. وی افزود: او هرگز بازیکنانش را تحت فشار قرار نمی دهد و آزادی کامل در اختیارشان می گذارد. اکنون من در ترکیب بارسلونا کاملا آزادانه حرکت می کنم و به هر سو که می خواهم می روم.

نیمار با ابراز نگرانی نسبت به مصدومیت مسی گفت: کل تیم به دلیل نبود مسی ناراحت است. او در یک لحظه قادر است نتیجه بازی را تغییر بدهد و به همین دلیل نبودنش خیلی به ضرر ماست.

وی با بیان اینکه مشکل هم تیمی آرژانتینی اش فقط مصدومیت است افزود: نمی فهمم چرا برخی می گویند مسی به دلیل حضور من در ترکیب بارسلونا افت کرده است. این دو موضوع ارتباطی به هم ندارد. مسی اکنون مصدوم است اما خیلی زود برمی گردد.

این ستاره برزیلی بارسلونا در ادامه گفت: نمی دانم ، شاید برخی می خواهند بین من و مسی اختلافی باشد. ما به این صحبت ها اهمیتی نمی دهیم و ارتباط بسیار دوستانه ای با یکدیگر داریم.

بازگشت مسی به آرژانتین

لیونل مسی که با مصدومیت همسترینگ مواجه شده و قادر به همراهی بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نیست به کشورش بازگشت.

مسی ترجیح داد به جای اینکه در بارسلونا پیگیر ادامه معالجاتش باشد به کشورش برگردد تا در آنجا مورد معالجه قرار بگیرد. او مرحله اول معالجاتش را پشت سر گذاشته و اینکه در آرژانتین مرحله دوم و پایانی را انجام می دهد.

دو پزشک بسیار مطرح اسپانیایی اواسط آذر به آرژانتین می روند تا پیگیر معالجه این کاندیدای برترین بازیکن جهان در سال 2013 باشند. مسی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم تا پایان نیم فصل لالیگا نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها