کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران نامزد بهترین بازیکن فوتبال آسیا شد. این خبر برای تمامی ایرانیان موجب شادی و افتخار است، اما برای اعضای خانواده بزرگ محک نام او با خاطره دیگری نیز همراه شده است.
کد خبر: ۶۱۶۲۲۴
نامزد بهترین بازیکن فوتبال آسیا؛ ستاره کودکان محک

 به گزارش جام جم ورزشی ، خاطره روزی که کاپیتان تیم ملی همراه با دو تن از فوتبالیست‌های دیگر تیم ملی در پاسخ به نامه پر از احساس کودکان مبتلا به سرطان به عمو جواد برای تبریک صعود به جام جهانی، به محک آمد و هم بازی آنها در یک مسابقه فوتبال مملو از عشق و نوع دوستی شد.
کاپیتان تیم ملی، کودکان مبتلا به سرطان محک را فراموش نکرد و با پاسخ به نامه شان ، آنها که با دنیایی ذوق و علاقه نوشته بودند، ثابت کرد همواره در کنار آنان است. او هم بازی کودکان محک شد تا شور و شعف را در مسیر درمان به آنها هدیه کند و جام نوع‌دوستی را که از طرف کودکان مبتلا به سرطان به او هدیه شده بود در دست بگیرد.  
محک ضمن آرزوی موفقیت برای این قهرمان ملی معتقد است که ورزشکارانی که در کنار تلاش در زمینه رشته ورزشی تخصصی خود، با وجود تمامی مشغله‌ها و هیاهوی شهرت و افتخار، مسئولیت اجتماعی و اندیشیدن به هم نوعانشان را از یاد نمی‌برند، قهرمانان همیشگی خواهند بود.
محک مدال قهرمانی نوع‌دوستی را تقدیم تمام افرادی می‌کند که در طی 22 سال فعالیت این موسسه خیریه در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی خود دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را از یاد نمی برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها