جام جهانی کوچک فوتسال - برزیل

تیم ملی فوتسال ایران سوم شد

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی پرگل در بازی رده بندی جام جهانی کوچک مقابل پاراگوئه به مقام سومی دست یافت.
کد خبر: ۶۰۹۸۷۳
تیم ملی فوتسال ایران سوم شد

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 12:30 امروز (یکشنبه) در دیدار رده بندی جام جهانی کوچک برزیل در شهر "مارینگا" این کشور به مصاف پاراگوئه رفت و در پایان با گلزنی قدرت بهادری چهار بار و جواد اصغری مقدم و فرهاد فخیم با نتیجه‌ 6 بر دو به برتری رسید و برای اولین بار به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش ایسنا،تیم ملی فوتسال ایران ابتدا با ترکیب اسماعیل عباسیان، وحید شفیعی، اصغر حسن‌زاده، مسعود دانشور و فرهاد توکلی وارد زمین شد.

شاگردان خسوس که بازی را هجومی آغاز کردند، ابتدا توسط قدرت بهادری در دقیقه‌ چهار به گل رسیدند. این بازیکن شوت زن یک دقیقه‌ بعد نیز گل دوم ایران را وارد دروازه‌ پاراگوئه کرد و در ادامه و در حالی که حریف برای جبران گل‌های خورده جلو کشیده بود، جواد اصغری مقدم در دقیقه‌ 19 روی ضد حمله ایران را با سه گل پیش انداخت.

با آغاز نیمه دوم پاراگوئه فشار زیادی روی دروازه‌ ایران آورد تا این که در همان دقایق ابتدایی گری و ریچارد دو گل خورده تیم‌شان را جبران کردند، اما این دو گل پیاپی بی پاسخ نماند و در ادامه قدرت بهادری و فرهاد فخیم در عرض یک دقیقه‌ ایران را با نتیجه‌ پنج بر دو پیش انداختند.

سرمربی پاراگوئه در فاصله 10 دقیقه‌ مانده به بازی با ورود بازیکن پاور پلی از سیستم‌ انتحاری پنج نفره استفاده کرد تا بتواند بازی را به تساوی بکشد اما باز هم قدرت بهادری با یک توپ ربایی زیبا در دقیقه 36 بازی چهارمین گل خود و ششمین گل ایران را وارد دروازه پاراگوئه کرد و بازی با همان نتیجه 6 بر دو به سود ایران خاتمه یافت تا تیم ملی به عنوان سومی این دوره از رقابت ها برسد.

تیم ملی فوتسال ایران پیش از این به دو مقام چهارمی و دو عنوان دومی در این رقابت‌ها دست یافته بود. شاگردان خسوس در این دوره از بازی‌ها و در مرحله گروهی با آرژانتین مساوی کردند ژاپن را شکست دادند و به برزیل باختند.

فوتسالیست‌های ایران دیروز (شنبه) نیز با باختی نزدیک مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی از رسیدن به فینال باز ماندند.

همچنین در فینال این دوره از بازی‌ها امروز برزیل و روسیه به مصاف هم می‌روند تا قهرمان و نایب قهرمان هشتمین دوره جام جهانی کوچک مشخص شود.

تیم‌های آرژانتین، گواتمالا، صربستان و ژاپن نیز در رده‌های پنجم تا هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌ها قرار گرفته‌اند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها