تمام تلاشمان را می‌کنیم، برکت و عزتش با خدا است

سید صالحی: نمی‌خواهم شرمنده دایی و هواداران بشوم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی تیم را به نشان دادن و گلزنی خودم ترجیح می‌دهم، فقط از خدا می‌خواهم شرمنده علی دایی و هواداران نباشم و دشمن شاد نشویم.
کد خبر: ۶۰۱۴۰۱
سید صالحی: نمی‌خواهم شرمنده دایی و هواداران بشوم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ سید مهدی سید صالحی درباره گلزنی در بازی با فجر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: هر چه بوده از لطف خدا و عنایت مرتضی علی (ع) بوده است. هیچ وقت در فوتبالم ادعایی نداشته‌ام و تمام فکر و ذکرم این است که به عشق پیراهن تنم، با تمام وجود بازی کنم و بتوانم مثمرثمر باشم و باری از روی دوش تیم بردارم، نه اینکه باری اضافه کنم.

وی ادامه داد: از روزی که به پرسپولیس آمدم از خدای بزرگ خواستم به آبروی قرآن به من آبرو بدهد تا جلوی هواداران، آقای دایی و آقای رویانیان شرمنده نشوم و دشمن شاد نشویم. حالا هم فکر نمی‌کنم کاری کرده‌ام ولی برای همین هم خدا را شکر می‌کنم تا تقدیری که برای ما تعیین کرده است، چه باشد.

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بین من و آن هواداری که برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌آید، هیچ فرقی نیست. فقط من فوتبالیست شدم و او کار دیگری انجام می‌دهد اما فوتبال و پرسپولیس همه ما را با هم یکی می‌کند. همه ما در پرسپولیس هستیم تا به هدف مشترکی برسیم. آقای دایی تیمی از باتجربه‌ها و بچه‌های آینده‌دار را جمع کرده است که حالا هماهنگ شده‌اند تا با درایت دایی حریفان را از سر راه برداریم.

سید صالحی درباره اعتماد ویژه‌ای که علی دایی نسبت به او دارد و شرایطش برای ادامه گلزنی‌ها تصریح کرد: من روز اول که از تراکتورسازی جدا شدم و به پرسپولیس آمدم در کنار بزرگی پرسپولیس و هواداران پرشمار باشگاه به خاطر وجود خود علی دایی آمدم. او را خیلی دوست دارم. دایی، آدم بسیار متشخص و با معرفتی است و هوای بازیکنانش را دارد. جدای از اینها خودم را مدیون او می‌دانم. او اولین نفری بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد. قبل از آن در سپاهان آقای گل جام قهرمانان آسیا شدم ولی در تیم ملی جایی نداشتم اما او من را از پیکان دعوت کرد. الان بعد از اینکه 10 تا 12 سال در بالاترین سطح بازی کرده‌ام، فقط می‌خواهم جلوی آقای دایی و هوادارانی که داریم رو سفید باشیم. البته گلزنی در پرسپولیس سخت است، چون حریفانی که جلوی پرسپولیس بازی می کنند، میل زیادی به کارهای دفاعی دارند.

وی درباره اینکه شاید مشارکت او با بازیکنان سایر پست‌ها باعث می‌شود کمتر گل بزند تصریح کرد: من می‌خواهم هواداران را خوشحال کنم و آنها با گلزنی من خوشحال می‌شوند ولی بین اینکه پیروزی تیم را به خودم ترجیح بدهم یا نشان دادن خود را به پیروزی تیم، فرق است. من اولی را انتخاب می‌کنم. برای من پیروزی تیم مهم است. در زمین همه باید به هم کمک کنیم. البته طبیعی است که فکر و ذکرم به عنوان یک مهاجم، گل زدن است تا زحمت بچه‌ها به ثمر برسد. هواداران بدانند نه فقط من، بلکه همه بچه‌ها با تمام قلبمان و وجودمان بازی می‌کنیم. آقای دایی تیم متحد، بی‌حاشیه و پرانگیزه‌ای درست کرده است و از خدا می‌خواهیم، آخر فصل خوبی داشته باشیم.

مهاجم سرخپوشان درباره اینکه هر سه گل خود را روی پاس‌های صادقیان به ثمر رسانده است، گفت: از زحمات سایر بچه‌ها غافل نیستم. بازیکنان خوبی مثل میلاد غریبی، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده، فرشاد قاسمی و دیگران را داریم. پیام صادقیان هم از آن بازیکن‌های باهوش و آینده‌دار است. او به گونه‌ای پیش می‌رود که از ارکان اصلی تیم ملی ایران خواهد شد. من پیام را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم به بهترین موفقیت‌ها می‌رسد. آنچه در تیم ما مشخص است، دوستی و رفاقت بین بچه‌ها است. همه به فکر نتیجه گرفتن تیم هستند. خیلی خوشحال هستم در چنین تیمی حضور دارم.

سید صالحی درباره اینکه روند گلزنی خود در ادامه بازی‌ها را چگونه پیش بینی می‌کند، تشریح کرد: من ادعایی ندارم. اگر هم گل می‌زنم حاصل زحمات تک تک بچه‌ها است. به هر آنچه خدا مقدر کرده باشد، راضی هستم اما فکر می‌کنم روند نتیجه‌گیری پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود. به هر حال همراه آقای دایی و یکسری بازیکنان تازه آمده بودیم و زمان لازم بود تیم هماهنگ شود. حالا این هماهنگی بوجود آمده است. تا اینجا نسبت به سال‌های اخیر بد نتیجه نگرفتیم که این هم هر چه بود از کرم خدا بوده است. آنچه از نزدیک با تمام وجود درک کرده‌ام، این است که آقای دایی و اعضای کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیمی در خور نام پرسپولیس بسازند. بچه‌ها هم تمام توانشان را گذاشته‌اند، حالا برکت و عزتش دیگر با خدا است.

وی در پایان درباره بازی پیش رو مقابل صبا افزود: بازی با فجر تمام شد. حالا روی صبا تمرکز می‌کنیم که جوانی و تجربه را با هم دارد. در این بازی دو هدف داریم. یکی اینکه طلسم بازی‌های خارج از خانه را بشکنیم و دیگری اینکه به لطف خدا بتوانیم دومین پیروزی پیاپی را به دست بیاوریم که هر دو برای ما طلسم شده‌اند. از هواداران به خاطر اینکه در هر شرایط پشتیبان ما بودند تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم برای ما دعا کنند تا به این هدف‌ها و هدف اصلی که نشان دادن یک پرسپولیس واقعی در کورس قهرمانی است، برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها