غیرت ایرانی با زانوی آسیب دیده

احسان لشگری برنز گرفت

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان – مجارستان

پیروزی نمایندگان ایران در مبارزه دوم

مسعود اسماعل پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی مبارزه دوم خود را دررقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی پشت سر گذاشتند.
کد خبر: ۵۹۸۰۹۷

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان از بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.


در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل حاجی علی اف از آذربایجان با نتیجه  9 بر 7 و در یک کشتی سخت و نفسگیر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی ریس هامفری از آمریکا و ارهان باکر از ترکیه می‌رود.

 

در وزن 84 کیلوگرم احسان لشگری در دور اول با نتیجه 9 بر صفر خوان مارتینز از کلمبیا را شکست داد. وی در دور با نتیجه  7 بر صفر شامیل کودیا ماگمدوف از روسیه را مغلوب کرد لشگری در دور سوم به مصاف داتو ماراساگیشویلی از گرجستان می‌رود.

 

در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست دولت شابانبای از قزاقستان دارنده دو مدال برنز آسیا را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه  4 بر یک آیال لازاریف از قرقیزستان را مغلوب کرد قاسمی در دور سوم به مصاف برنده کشتی ترول دلاگنف از آمریکا و کشتی گیر ژاپن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها