کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان این قاره را مشخص کرد.
کد خبر: ۵۹۸۰۱۷
استقلال میزبان احتمالی دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا

فدراسیون فوتبال، رقابت‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه 27 شهریور 92 در شهرهای سئول کره‌جنوبی، بوریرام تایلند، دوحه قطر و ریاض عربستان انجام می‌شود.

فردا و از ساعت 14:30 به وقت تهران، استقلال ایران در ورزشگاه بوریرام به مصاف تیم بوریرام تایلند می‌رود. آبی‌پوشان بازی رفت در تهران را یک بر صفر برده‌اند. استقلال در صورت تساوی با هر نتیجه‌ای به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کند و حتی در صورت شکست 2 بر یک هم می‌تواند به جمع چهار تیم برتر آسیا برسد. البته شکست یک بر صفر استقلال در وقت قانونی 90 دقیقه‌ای کار را به وقت اضافه می‌کشاند.

در دیگر بازی برگشت مرحله یک چهارم، تیم‌های اف‌سی سئول کره‌جنوبی و الاهلی عربستان در سئول به میدان می‌روند. این بازی ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه جام‌جهانی سئول برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده است. برنده دو دیدار بوریرام - استقلال و سئول - الاهلی چهارشنبه سوم مهر بازی رفت مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد. این در حالی است که برنده دیدار بوریرام - استقلال در دور رفت مهمان و در دور برگشت دیدار نیمه نهایی میزبان خواهد بود. در صورت صعود استقلال این تیم در بازی برگشت به عربستان یا کره‌جنوبی خواهد رفت. بازی برگشت یک هفته بعد (چهارشنبه 10 مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 به وقت تهران تیم‌های لخویای قطر و گوآنگژوی چین به مصاف هم می‌روند که دیدار رفت را تیم چینی دو بر صفر به سود خودش به پایان رسانده و با خیالی آسوده به قطر رفته است. از ساعت 20:45 هم الشباب عربستان در ورزشگاه بین‌المللی فهد میزبان کاشیوا ریسول ژاپن است تا تکلیف آخرین تیم مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود. بازی رفت در ژاپن با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسیده است.

با توجه به اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی سوم و دیدار برگشت این مرحله دهم مهر برگزار می‌شود. امسال بر خلاف دوره‌های گذشته فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و تک بازی نیست.

دیدار رفت فینال هم روز چهارم یا پنجم آبان برگزار می‌شود و دیدار برگشت طبق آخرین اعلام و به خاطر همزمان نبودن با فینال جام‌جهانی نوجوانان امارات 18 آبان برگزار می‌شود. استقلال ایران در صورت صعود به دیدار فینال در دیدار رفت میزبان خواهد بود و در دیدار برگشت مهمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها