تخفیف اماراتی‌ها برای بازگشت ملی‌پوش ایران به لیگ برتر

خلعتبری دوباره پرسپولیسی شد!

پول انتقال محمد رضا خلعتبری جور شد

خلعتبری در یک قدمی پرسپولیس

مهاجم ملی پوش کشورمان گفت: مذاکرات پرسپولیس و عجمان امارات در حال انجام است، البته من در مورد مسایل مالی بین طرفین هیچ صحبتی ندارم.
کد خبر: ۵۸۷۴۱۴
خلعتبری در یک قدمی پرسپولیس


محمدرضا خلعتبری گفت: امیدوارم با حل شدن مشکل انتقالم از عجمان به پرسپولیس زودتر به لیگ ایران برگردم و مشکلاتم حل شود.

وی ادامه داد: امروز برای رفع مصدومیتم به کلینیک آمدم و امیدوارم هرچه سریعتر با حل مشکلم بتوانم در لیگ کشورم بازی کنم.

با توجه به صحبت های مهدی تاج رییس سازمان لیگ و همینطور محمد رویانیان به نظر می رسد که خلعتبری را باید بزودی با پیراهن پرسپولیس دید . جدا از مذاکراتی که باشگاه پرسپولیس با باشگاه اماراتی دارد ، مدیر عامل پرسپولیس تصریح دارد که مبلغ درخواستی عجمان امارات از سوی یک کارآفرین پرداخت خواهد شد . باشگاه عجمان امارات برای فسخ قرار داد خواهان یک میلیون دلار شده که باید امید داشت در چانه زنی نمایندگان باشگاه پرسپولیس با طرف اماراتی ، بخشی از این رقم درخواستی کاسته شود .

پول انتقال محمدرضا خلعتبری جور شد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی یگ ایرانی خیر، کارآفرین و علاقمند به فوتبال ملی نسبت به تامین هزینه‌های انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم فوتبال عجمان امارات به پرسپولیس خبر داد.

پول انتقال محمدرضا خلعتبری جور شد

به گزارش جام جم ورزشی، محمد رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: پس از نشستی که با خلعتبری داشتم، هزینه‌ها و چگونگی جدایی وی از عجمان را بررسی کرده و تلاش‌ها، رایزنی‌ها و مذاکرات خود را مضاعف کردیم و خوشبختانه یکشنبه شب یک فرد ایرانی خیر، کارآفرین و مدیر اقتصادی علاقمند به فوتبال ملی آمادگی خود برای پرداخت هزینه های جدایی این بازیکن ملی‌پوش از عجمان را اعلام داشت و ما امیدواریم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و نهادهای دولتی همکاری‌های لازم برای امور اداری این کار بزرگ را با ایشان و ما به عمل آورند.

رویانیان تصریح کرد: این ایرانی خیر و مدیر اقتصادی علاقمند به فوتبال ملی در پی مذاکراتی که با ایشان داشتیم، به عشق فوتبال ایران و سربلندی آن، آمادگی خود را اعلام داشتند و هزینه اننتقال خلعتبری و جدایی‌اش از عجمان را تامین کند. امیدواریم این امر بسیار مبارک و ارزشمند که جنبه ملی دارد و نباید به آن رنگی نگاه کرد تحقق یافته و عملی شود. ایشان درخواست ما را پذیرفت و امیدواریم همه چیز خوب پیش رفته و در نهایت این انتقال انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
خالد رحیمی شاد
United Arab Emirates
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
۰
۰
سلام وخسته نباشی ، واقعاً من دست برادرانم توی باشگاه پرسپولیس و آنایی كه خیر خواه ایران و ورزش ایران هستند میبوسم و آرزوی موفقیت برایشان می كنم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
۰
۰
من موندم آدمها چقدر دروغ میگن ومردم رو چی فرض كردن؟فكر می كنید الان اگه بجای خلعتبری،یك بازیكن بی كیفیت درامارات بازی می كرد آقای رویانیان اینقدرواسه برگردوندنش ازمنافع ملی مایه می گذاشت؟فكر می كنید كدوم خیرپیدامی شه كه حدود5میلیاردبده تا ایشون ازامارات بیاد پرسپولیس؟نمیدونم ایشون تا كی میخوادبا لابی های سیاسی كه داره از این كارها بكنه وضعف تیمش روبا این كارها بپوشونه كه مبادا با باخت های بعدی همون اعتبار باقیموندش رواز دست بده؟فدراسیون رنگی ما مگه نمیدونه كه قانونا این بازیكن فعلا نمی تونه درلیگ ما بازی كنه؟مرد باشید وبا مردم صادقانه رفتار كنید....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها