برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم تا به اهداف اصلی خود برسیم.
کد خبر: ۵۸۵۸۰۹
ابراهیم زاده: برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و ملوان بندرانزلی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در فوتبال ایران همه مربیان و باشگاه‌ها به دنبال رسیدن به اهدافی هستند که برای رسیدن به آنها باید صبور باشیم. تغییرات زیادی در تیم‌های لیگ برتری ایجاد شده و تیم‌هایی که در این بین کمتر دچار این تغییرات شده‌اند و توانسته‌اند ثبات خود را حفظ کنند، با هماهنگی بهتری نسبت به سایر تیم‌ها پیش می‌روند.

وی ادامه داد: با توجه به این مسائل، ملوان شرایط ویژه ای دارد. مربی این تیم خارجی است و با تفکرات جدیدی وارد فوتبال ایران شده است. این تیم بازیکنان جوان و خوبی به ترکیب خود اضافه کرده و البته بازیکنان خوبی مانند پژمان نوری و محمد نزهتی نیز این تیم را ترک کرده‌اند. بازیکنان این تیم در خط حمله پر انرژی هستند و ممکن است برای ما خطرناک باشند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اینکه در هفته‌های اول تیم‌ها باید به هماهنگی برسند و احتمال مصدوم شدن بازیکنان بیشتر است، اضافه کرد: برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم تا به اهداف اصلی خود برسیم. در اینگونه مسابقات هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، می‌تواند بهتر عمل کند و به موفقیت برسد. امیدوارم ما اینگونه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه حامد نورمحمدی و مهدی زارعی مصدوم هستند که باید تحت نظر باشند تا در آینده برایشان مشکلی پیش نیاید، درباره تعطیلی لیگ برتر خاطرنشان کرد: هم اکنون برنامه لیگ برتر تا هفته هفتم اعلام شده که برنامه خوبی است اما مسئله اینجاست که اگر واقعا لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل نمی‌شود، بهتر است مسابقات هفته به هفته برگزار شود و تیم‌ها هر 7 روز یک بار به میدان بروند.

ابراهیم‌زاده در مورد حضورش در ورزشگاه دستگردی برای تماشای دیدار نفت و صبا تصریح کرد: در هفته چهارم مقابل نفت بازی می‌کنیم و به همین دلیل قصد داشتم عملکرد این تیم را زیر نظر داشته باشم. معتقدم مربیان در صورتی که زمان داشته باشند، بهتر است بازی حریفان را ببینند تا زمانی که در خصوص کیفیت لیگ از آنها پرسیده می‌شود به درستی پاسخگو باشند.

وی در خصوص وزیر جدید ورزش و جوانان و پیشنهادهای او به وزیر یادآور شد: ما فوتبالی‌ها خواهان موفقیت این رشته هستیم برای این منظور باید برنامه و هزینه کرد. باید با برنامه‌ریزی در زمینه‌های سخت‌افزاری هزینه کنیم. ما مسابقات جام جهانی را پیش رو داریم و باید با برنامه‌ریزی و تدارک بازی‌های مناسب خود را برای حضوری موفق آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن همچنین گفت: امروزه ورزش فوتبال مورد علاقه همه مردم است و طرفداران زیادی دارد به همین دلیل باید از این رشته حمایت شود تا کارایی خود را نشان دهد. یک مدیر می‌تواند فوتبالی نباشد اما اتاق فکر خوبی برای فوتبال داشته باشد. همچنین باید در تصمیم‌گیری قاطعیت وجود داشته باشد که از همه مهمتر است. این یکی از خواسته‌های من است اما در مجموع امیدوارم آینده خوبی برای ورزش و فوتبال ما وجود داشته باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن تهران و ملوان بندرانزلی در هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 22 روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها