مهلت نقل و انتقالات اروپایی نهم شهریور ماه تمام می شود، تا امروز انتقالات مهمی انجام شده است .
کد خبر: ۵۸۵۷۶۲
حرف های مورینیو بی لیاقتی او را ثابت می کند


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ هنوز تکلیف بازیکنانی همچون وین رونی، زلاتان ابراهیموویچ و البته کریستیانو رونالدو مشخص نشده است. در حالی که اخبار مهم نقل و انتقالات اروپا بیشتر به سرنوشت این سه بازیکن بزرگ اختصاص دارد جنگ رسانه ای مورینیو علیه رونالدو نیز وارد فاز تازه ای شده است. در ادامه جدیدترین اخبار نقل و انتقالات و اظهارنظرهای چهره های مطرح فوتبال اروپا به شرح زیر است:
روسل رئالی ها را مسخره کرد
رییس باشگاه بارسلونا تلاش رئالی ها برای جذب گرث بیل مهاجم ولزی تاتنهام را با قیمت بیش از 100 میلیون پوند به باد تمسخر گرفت.
 ساندرو راسل رییس باشگاه بارسلونا  با تکذیب این شایعه که بارسلونا هم یکی از مشتریان گرث بیل بوده گفت: واقعیت این است که رئالی ها بازیکنی را بیش  از اندازه بزرگ کرده اند که هنوز در حد و اندازه های متوسطی است. این همه جار و جنجال بر سر جذب بازیکنی که معلوم نیست چه عملکردی خواهد داشت بیهوده است و رئالی ها بهتر است در هنگام جذب یک بازیکن منطقی تر و سنجیده تر تصمیم بگیرند.
راسل در ادامه گفت: به نظر من گرث بیل از برخی از بازیکنانی که هنوز بازی نکرده اند ارزان تر است. بسیاری از مهاجمان حاضر در لالیگا هم از بیل بهتر هستند و با این اوصاف من نمی دانم به چه دلیل تا این حد برای جذب بازیکنی که معلوم نیست چه آینده ای خواهد داشت تا این حد اصرار می شود.
رییس باشگاه بارسلونا یادآور شد: بارسلونا شاید در برهه ای علاقه مند به دنبال کردن بازی ساندرو راسل بوده اما واقعیت این است که ما هرگز مشتری این بازیکن نبوده ایم. اگر قصد جذب بازیکنی در پست حمله داشته باشیم مسلما اولویت های ما بازیکنان دیگری هستند.
مورینیو و آرزوی مربی گری در بارسلونا
خوزه مورینیو سرمربی سابق تیم رئال مادرید پیش از پیوستن به جمع مادریدی ها آرزو داشت که در بارسلونا مربی گری کند ، این ادعایی است که لاپورتا رییس سابق باشگاه بارسلونا دارد.
لاپورتا فاش کرد زمانی که مورینیو در سال 2008 از چلسی جدا شد تماس هایی با او برقرار کرده تا بلکه بتواند به نیمکت مربی گری بارسلونا برسد. لاپورتا نیز این مربی را به عنوان یکی از گزینه های جانشینی رایکارد در نظر گرفته بود که در پایان فصل 2008-2007 از جمع کاتالان ها جدا شد اما در نهایت گواردیولا به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شد. لاپورتا در این باره گفت: " مورینیو علاقه زیادی به بارسا داشت . حتی می توانم بگویم او پیش از پیوستن به رئال مادرید طرفدار بارسلونا بود و تحت هر شرایطی بارسا را به رئال ترجیح می داد اما در نهایت حضور او بر روی نیمکت بارسا امکان پذیر نشد ، البته من خیلی خوشحالم که مورینیو هرگز به بارسا نیامد چرا که هیچ مربی ای همانند گواردیولا نمی توانست در بارسا تا این حد عالی نتیجه بگیرد. شاید مورینیو هنوز هم در آرزوی مربی گری در بارسلونا باشد."
آرسنال – سوارز منتفی شد
انتقال لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای تیم لیورپول به آرسنال منتفی شد و این مهاجم یک فصل دیگر هم در لیورپول هم بازی می کند.
 با وجود ارائه پیشنهاد 40 میلیون پوندی آرسنال به لیورپول برای جذب لوییس سوارز ، سران باشگاه لیورپول این مبلغ را برای انتقال سوارز  کافی نمی دانند تا با عقب نشینی آرسنال این انتقال منتفی شود.
این مهاجم اروگوئه ای که تمایل زیادی برای جدایی از لیورپول داشت در دیدار بزرگداشت استیون جرارد کاپیتان لیورپول به میدان رفت و پس از این دیدار نیز از تمایل خود برای ماندن در لیورپول گفت. او که اختلاف شدیدی به سران لیورپول پیدا کرده بود و از طرفی پس از محرومیت 10 جلسه از همراهی لیورپول در فصل گذشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. سوارز پیش از دریافت پیشنهاد از سوی آرسنال، از تیم های رئال مادرید و میلان هم پیشنهاد داشت.
چلسی و رئال مادرید در فینال جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا
تیم های چلسی و رئال مادرید به فینال رقابتهای جام قهرمانان بین المللی آمریکا صعود کردند.
رقابتهای جام قهرمانان بین المللی آمریکا هم اکنون در میامی آمریکا در حال برگزاری است . تیم چلسی یکشنبه شب موفق شد میلان ایتالیا را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا به فینال این رقابتها صعود کند و حریف رئال مادرید اسپانیا در این دیدار شود. دیدار دو تیم رئال مادرید و چلسی انگلستان پنج شنبه هفدهم مرداد ماه برگزار می شود و نقطه عطف این دیدار تقابل مورینیو و رئال خواهد بود. در حالی که کمتر از دو ماه از جدایی مورینیو از چلسی می گذرد او باید در مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. تیم میلان نیز در دیدار رده بندی به مصاف لس آنجلس گالکسی آمریکا می رود.

واکنش رونالدو به بازگشت به منچستر
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در واکنش به بازگشت احتمالی اش به منچستر یونایتد گفت: نمی خواهم در مورد این مساله صحبت کنم.
 این ستاره پرتغالی گفت: آینده من؟ نمی دانم و نمی خواهم چیزی بگویم. من اکنون بازیکن رئال مادرید هستم اما در مورد آینده ام و اینکه در چه تیمی خواهم بود هیچ نظری ندارم. در رئال مشکلی ندارم و از بودن در اینجا راضی هستم.
وی افزود: به اخبار جدیدی که هر روز در موردم منتشر می شود اهمیتی نمی دهم، چه اهمیتی دارد دیگران چه می گویند؟ من بر روی تیم خودم تمرکز کرده ام و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا رئال در رسیدن به اهدافش موفق باشد البته هر اتفاقی ممکن است بیفتد .
این ستاره پرتغالی در ادامه گفت: همانطور که گفته ام من مرد چالش های جدید و خطرناک هستم. فصل به فصل دنبال یک چالش هیجان انگیز دیگر هستم و در این راه تمام تلاش خود را به کار می گیرم. من همیشه بازیکن با برنامه ای بوده ام. مهم نیست برای چه تیمی بازی می کنم و در کدام کشور هستم ، مهم این است که برای هر تیمی که بازی می کنم بهترین بازی هایم را به نمایش می گذارم.
رونالدو همچنین در پاسخ به اظهارات اخیر مورینیو و انتقادهای این مربی نسبت به خودش گفت: من در دو ماه اخیر هرگز درصدد پاسخگویی به حرف های مورینیو برنیامده ام. این مربی هر چه دلش می خواهد بگوید، وقتی صحبت هایش از نظر من هیچ اهمیتی ندارد چرا باید به آنها پاسخ بدهم؟ حرف های مورینیو بی لیاقتی او را ثابت می کند.

فابرگاس در بارسلونا می ماند
پس از کشمکش های فراوان بر سر انتقال سسک فابرگاس مهاجم تیم بارسلونا به منچستریونایتد، منچستری ها اعلام کردند که از خرید این بازیکن پشیمان شده اند.
 آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسلونا رسما اعلام کرد که پرونده انتقال سسک فابرگاس به منچستریونایتد کاملا بسته شده است و این بازیکن همچنان در بارسلونا می ماند. منچستر یونایتد که برای جذب این بازیکن 40 میلیون پوند به بارسلونا پیشنهاد داده بود اکنون خود را کاملا کنار کشیده است چرا که دیگر نمی توانند دربرابر مخالفت های باشگاه بارسلونا مقاومت کنند.
زوبی زارتا به سایت باشگاه بارسلونا گفت: منچستری ها مشتاقانه به دنبال بازیکن ما بودند اما از درک نمی کردند که ما به هیچ عنوان نمی خواهیم فابرگاس را بفروشیم. فابرگاس باید در بارسا بماند وهمچنان پیراهن شماره چهار را بپوشد چرا که به او نیاز  داریم.

رونی : بگذارید من بروم
وین رونی مهاجم 27 ساله منچستریونایتد از سرمربی و دیگر مسئولان این تیم درخواست کرد که اجازه بدهند او از این تیم برود.
رونی در صحبت هایی که با مویس داشته از او درخواست کرده که اجازه بدهد اولدترافورد را ترک کند. این برای نخستین بار است که رونی اینچنین از مسئولان تیمش می خواهد که اجازه خروج او را از منچستر بدهد. رونی که می خواهد به چلسی برود تمایلی به بازی کردن در منچستر ندارد ، البته رونی از زمانی این تصمیم را گرفت که متوجه شد به احتمال زیاد در فصل جدید یار ذخیره رابین فان پرسی دیگر مهاجم من یونایتد خواهد بود.
از سویی این مهاجم ملی پوش ارتباط چندان خوبی هم با مویس ندارد و نمی خواهد با این مربی کار کند.  چلسی برای جذب وین رونی پیشنهادی 32 میلیون پوندی را ارائه داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها