ملی پوش بسکتبال ایران،گفت:درمسابقات جام ملت های آسیا فقط به کسب عنوان قهرمانی و شادی مردم فکر می کنیم.
کد خبر: ۵۸۳۴۳۱
کامرانی:وقتی مدال می آوریم به یاد ما می افتند


مهدی کامرانی درخصوص مسابقات بسکتبال جام ملت های آسیا در فیلیپین،گفت:خوشبختانه شرایط تیم ملی کاملا مساعد است و برای قهرمانی و کسب جواز حضور در مسابقات جام جهانی آماده هستیم.
وی ادامه داد:اردو های خوبی را برگزار کردیم و امکانات قابل قبول روحیه ملی پوشان را برای افتخار آفرینی در جام ملت های بسکتبال آسیا بالا برده است.
ملی پوش بسکتبال ایران، گفت:پس از بازگشت از مسابقات ویلیام جونز در تمرینات خود تمام نقاط ضعف را برطرف کردیم و می خواهیم در مسابقات فیلیپین موفق باشیم.
وی تصریح کرد:باید از مردم استان مازندران تشکر کنم زیرا در اردو خود در این استان آنها با حضور خود در تمرینات روحیه ملی پوشان را به شدت بالا بردند.
وی در خصوص عدم حضور مسئولان ورزش کشور در آخرین اردو تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به فیلیپین،گفت: از روزی که وارد بسکتبال شده ام به این مساله عادت کرده ام. هر زمانی که مقام بیاوریم همه می آیند اما در حال حاضر هیچ خبری از حضور مسئولان نیست.
کامرانی در رابطه با شایعات اخیر مبنی بر اختلاف صمد نیک خواه بهرامی و حامد آفاق در مسابقات ویلیام جونز، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد و ساختن چنین حواشی کار صحیحی نبود.
بیست و هفتمین دوره مسابقه های بسکتبال جام ملت های آسیا، در روزهای دهم تا نوزدهم مرداد ماه در شهر مانیل پایتخت فیلیپین برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها