نایب قهرمان رقابت های تکواندو المپیک2012 لندن با تاکید بر اینکه هدفش کسب مدال طلای المپیک 2016 برزیل است از توجهات ویژه وزیر ورزش و جوانان به مسائل و مشکلات قهرمانان ملی تشکر و قدردانی کرد .
کد خبر: ۵۸۲۷۶۸
باقری معتمد:طلای برزیل 2016 را می خواهم


به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ،محمدباقری معتمد در حاشیه دیدار صمیمانه با دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: از المپیک 2008 پکن تا 2012 لندن ،المپیکی زندگی کردم.

وی افزود: درتمامی این سال ها لحظه ای از علاقه قلبی خود که تکواندو است دست نکشیدم و توانستم مدال طلای رقابت های قهرمانی 2008 آسیا،‌ طلای رقابت های جهانی 2009، ‌طلای بازی های آسیایی 2010،‌ طلای رقابت های قهرمانی آسیا2010 و نقره رقابت های جهانی 2011 را کسب نمایم.

تکواندوکار المپیکی ایران خاطرنشان کرد: با چنین پرونده ای پا به رقابت های لندن گذاشتم که می توان گفت مقصد نهایی تمام مدال آوری های گذشته بود.

باقری معتمد افزود: کسب عنوان در این پیکارها کاردشواری است و با بازی های آسیایی ودیگر رقابت ها تفاوت بسیاری دارد و خداوند را شاکرم که توانستم مدال ارزشمند این پیکارها را برای کشور عزیزم به ارمغان بیاورم.

وی از قهرمان به عنوان یک الگو برای نسل جوان و نوجوان یاد کرد و گفت: ورزشکاری که در رقابت های بین المللی برای کشورش افتخار کسب می کند باید توجه کند که چشم بسیاری از نوجوانان و جوانان وطنش به او دوخته شده و باید مراقب اعمال و رفتار شخصی و ورزشی خود باشد.

دارنده مدال نقره المپیک در ادامه به دشواری های پیش روی یک ورزشکار ملی اشاره و تصریح کرد: زندگی بسیاری از قهرمانان ملی به دلیل حضور شبانه روزی خود در میادین ورزشی و دور ماندن ازفعالیت های درآمدزا، ایده آل نیست.

وی افزود: جای بسی خوشحالی است که وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر به قهرمانان ملی توجه ویژه دارد . پرداخت های پاداش بازیهای المپیک لندن در سر موعد مقرر ، باعث شد تا گوشه ای از گره های زندگی ما باز شود که جای تقدیر دارد .

محمدباقری معتمد ادامه داد: از فدراسیون تکواندو انتظاردارم که به این مشکلات رسیدگی کرده تا نه تنها من،‌ بلکه همه ورزشکاران ملی بتوانند به دور از حاشیه و دغدغه های دیگر در پی کسب مدال برای کشور باشند.

گفتنی است باقری معتمد در بازی های المپیک لندن از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و به مدت یک سال از صحنه رقابت ها دور ماند.
محمد باقری معتمد یک ماه دیگر تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها