با انگیزه لازم به مصاف اهان می رویم

کریمی: این گل مقدمه‌ای برای گل‌های بعدی است

آمادگی تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس

جلالی: تحت تاثیر تمرینات علی کریمی قرار گرفتم

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه تحت تاثیر تمرینات علی کریمی قرار گرفته است ، از آمادگی تیمش برای دیدار با پرسپولیس خبر داد .
کد خبر: ۵۸۲۰۵۶
جلالی: تحت تاثیر تمرینات علی کریمی قرار گرفتم

 

مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پرسولیس در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالم که فرصت دست داد بار دیگر در سطحی که دوست دارم در فوتبال باشم. خوشحالم بعد از سال‌ها کار سربلند در خوزستان عزیز، این بار در استان دیگر که ظرفیت و بستر خوبی دارد حضور دارم و امیدوارم بتوانم به جوانان لیگ کمک کنم.

 

وی افزود: آخرین بازی من در لیگ با پرسپولیس بود و بعد از یک سال استراحت با تیم جدیدم باز هم با پرسپولیس بازی دارم که شرایط متفاوتی دارد. تیم‌های لیگ اشتیاق زیادی برای یک فصل بزرگ دارد و دعا می‌کنم با حمات هوادارانمان با نتایجی که می‌گیریم پاسخگوی آنها باشیم وشایستگی‌هایمان را ثابت کنیم.

 

جلالی در مورد حضور تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در تراکتورسازی و اینکه آیا آنها برای بازی فردا استرسی دارند، خاطرنشان کرد: اگر تمرینات ما را می‌دیدید متوجه می‌شدید که بازیکنان ما در چه آرامش و اعتماد به نفسی کار می‌کنند. ما به این دیدار به چشم انجام یک بازی خوب نگاه می‌کنیم و به اینکه مقابل تیم قبلی برخی بازیکنان به میدان می رویم نگاهی نداریم.

 

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه 10 درصد جایگاه به هواداران تیمش اختصاص داده شده، اظهار داشت: این چیزی نیست که بتوان برای آن درصد قایل شد. نمی‌توان این مسائل را معلوم کرد و فردا می‌بینیم که چگونه برای این مسئله تصمیم گیری شده است.

 

جلالی در مورد شناختش از پرسپولیس گفت: پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است، یک دیدار دوستانه خوب با آنها داشتیم و اطلاعات مناسبی به دست آوردیم. برنامه‌هایمان را بر اساس این اطلاعات طراحی کردیم.

 

وی در مورد موضوع کاپیتانی تراکتورسازی و انتخاب مرتضی اسدی به عنوان کاپیتان عنوان کرد: از همان شروع این مسئله حل شده بود حتی در این ارتباط صحبت‌هایی با برخی بازیکنان تیم داشتم که بچه‌ها از این موضوع استقبال کردند.

 

جلالی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد شرایط حضور علی کریمی در تمرینات تراکتورسازی عنوان کرد: کریمی در تمرینات فوق‌العاده بوده است، آنقدر تمرین می‌کرد که ما را نیز تحت تاثیر قرار می‌داد. فردا خواهید دید فصل خوبی خواهیم داشت و انشاءالله از بازی با پرسپولیس شروع مناسبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی انتظار قهرمانی دارند گفت:‌انتظارات هوادارانمان حق است آنها تیم خود را دوست دارند. تراکتورسازی صاحب شخصیت شده و باید در کورس قهرمانی باشد. بازیکنان نگاهشان این است و تمام تلاشمان رادر این استان خواهیم کرد.

 

وی در مورد موضوع حضور انصاری‌فرد در دیدار فردا خاطرنشان کرد: مشکل کریم انصاری‌فرد حل شده و او منعی برای بازی کردن ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها