محجوب مثل یک فوق ستاره درخشید

هشدار میراسماعیلی به برخی جودوکاران

جواد محجوب در رقابتهای جایزه بزرگ مسکو کم اشتباه بود و چون یک فوق ستاره درخشید.
کد خبر: ۵۸۱۹۹۹
هشدار میراسماعیلی به برخی جودوکاران
آرش میراسماعیلی به مهر گفت: رقابتهای جایزه بزرگ به دلیل شرایط خاصی که دارد همیشه در بالاترین سطح فنی برگزار می شود و رقابتهای مسکو نیز از این قاعده مستثنی نبود. این دوره از مسابقات سطح فنی بالایی داشت، تعداد زیادی از عنوان داران جهانی و المپیک برای حضور در این رقابتها به مسکو آمده بودند که خیلی از آنها با دست خالی به خانه بازگشتند.
 
وی در مورد عملکرد جواد محجوب گفت: جواد جودوکار شایسته ای است که از تیم ملی جوانان کار خود را آغاز کرد و با ادامه روند رو به رشد خود که از سال گذشته آغاز شد رفته رفته به سطح اول جودو جهان رسید. او در این مسابقات جودوکارانی را شکست داد که از بهترین های جهان هستند. نماینده آلمان مدال برنز المپیک را در کارنامه داشت و ازبکستانی هم قهرمان آسیا بود. به هر او کم اشتباه مبارزه کرد و نشان داد به خودباوری لازم رسیده و بدون توجه به نام و عنوان حریف فقط برای کسب پیروزی به روی تاتامی می رفت.
 
مدیر فنی تیم های ملی جودو در خصوص نتایج سایر جودوکاران در مسکو گفت: شاید ما از جودوکاران خود در چنین میدان بزرگی انتظار کسب مدال نداشته باشیم ولی تداوم حضور در جدول و ارائه جودویی خوب از سوی جودوکاران انتظار می رفت که متاسفانه برخی نفرات این چنین نبودند. به هر حال به این جودوکاران هشدار می دهم در صورتی که بخواهند همین روند را ادامه دهند از اردو کنار گذاشته خواهند شد.
 
نایب رئیس فدراسیون در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات جهانی برزیل گفت: پس از بازگشت به تهران در جلسه ای وضعیت فنی و نتایج جودوکاران در مسابقات اخیر را بررسی خواهیم کرد و در نهایت جودوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را انتخاب و معرفی می کنیم.
 
تیم ملی جودو کشورمان که 5 جودوکار راهی روسیه شده بود در مسابقات گراند اسلم مسکو با تک مدال طلای جواد محجوب در میان 40 کشور حاضر به عنوان پنجم دست یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها