چرا کاپیتان تیم ملی در تمرینات آبی پوشان حاضر نمی شود؟

ردپای آقای «ع» در ماجرای اختلاف نکونام و استقلال

در ماجرا جواد نکونام نیز ردپای آقای « ع » مشاهده می شود؛ آقایی که ستاد منشور اخلاقی روی او متمرکز بوده و به مدیران باشگاه استقلال هشدار داده که نباید وی در کنار مربیان این تیم مشاهده شود.
کد خبر: ۵۸۱۴۴۱
ردپای آقای «ع» در ماجرای اختلاف نکونام و استقلال


به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که باشگاه استقلال معتقد است نکونام بازیکن این تیم بوده و نامش به عنوان یکی از آبی پوشان به AFC  ارسال شده، این بازیکن کماکان در تمرینات استقلال آفتابی نمی شود تا همگان با این پرسش روبرو شوند که اختلاف واقعی نکونام و استقلال چیست که با گذشت چند هفته هنوز توافقی نهایی نشده است؟!
طی روزهای گذشته مسایلی در خصوص این ماجرا مطرح شد و سرمربی استقلال تهران نیز در رسانه ها به انتقاد از رفتار نکونام پرداخت و گفت: « من از نکونام واقعا دلخورم چون پارسال شرایط خوبی نداشت که به استقلال آمد. آن زمان خودش تلاش کرد ما هم کمکش کردیم و رسیدیم به اینجا اما نمی دانم این کارها یعنی چه و این قضایا چیست که مطرح می شود. من سه هفته پیش با جواد ناهار خوردم و گفتم از این اخلاق هایت دست بردار. البته اینها مسائل درون خانوادگی است و نمی شود وارد جزئیاتش شد اما به نکونام گفتم بروید با مهدی رحمتی مثل دو تا مرد حرف هایتان را بزنید و بعد بیایید سر تمرین . ایشان با مجموعه استقلال قرارداد دارد اما نمی دانم چرا این کارها را می کند.»
هر چند قلعه نویی در این مصاحبه به اختلافات نکونام و رحمتی اشاره کرد و به نوعی اذهان را معطوف به مشکلات سابق این دو کرد اما صحبت های تازه رحمتی نشان می دهد اختلافات این دو به اندازه ای نیست که نکونام را از استقلال دور کند، زیرا رحمتی در سایت رسمی خود اعلام کرده مشکلی با این بازیکن ندارد و دوست دارد که نکونام در استقلال بماند.
بعد از صحبت های رحمتی عده ای به  این بارو رسیدند که نکونام با خود قلعه نویی مشکل دارد و به خاطر اوست که در تمرینات شرکت نمی کند. این فرضیه نیز تا به امروز مطرح بود تا اینکه ساعاتی پیش نکونام در مصاحبه ای صراحتا اعلام داشت مشکلی با قلعه نویی ندارد.
حالا دوباره همان پرسش اول مطرح می شود که پس مشکل نکونام چیست که در تمرینات حاضر نمی شود؟!
یکی از افرادی که رابطه خوبی با فتح الله زاده دارد و از نزدیکان امیر قلعه نویی نیز به حساب می آید، در این باره به خبرنگار جام جم گفت: « در این ماجرا نیز ردپای آقای « ع » مشاهده می شود؛ آقایی که ستاد منشور اخلاقی روی او زوم بوده و به مدیران باشگاه استقلال هشدار داده که نباید وی در کنار مربیان این تیم مشاهده شود.»
وی ادامه داد: «اختلافات نکونام و آقای « ع » از فصل گذشته آغاز شد و مصاحبه تند کاپیتان تیم ملی در پایان فصل دوازدهم و اشاره به این موضوع که "به من گفته اند آدم فلانی شود تا پولت را از استقلال بگیری"، ریشه در مشکلاتش با آقای « ع » داشت، اما این مصاحبه به مذاق قلعه نویی خوش نیامد. جالب اینکه در این ماجرا سرمربی استقلال به حمایت هایش از آقای «ع» ادامه می دهد و حاضر نیست از مواضع خود عقب نشینی کند تا نکونام ترجیح دهد فعلا در تمرینات استقلال آفتابی نشود. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها