کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با وضعیتی پیچیده و مبهم از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شده در درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: دوست دارم در استقلال بمانم. این چیزی است که بارها گفته‌ام و الان هم دوباره تاکید می‌کنم.
کد خبر: ۵۸۱۳۸۷
نکونام: مشکلی با قلعه‌نویی ندارم


نکونام که گفته می شود بواسطه دلخوری امیر قلعه نویی از او ، فعلا نتوانسته در تمرینات استقلال شرکت کند ، در این زمینه به ایسنا گفت : من مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و طبق قولی که فتح‌الله‌زاده داده امیدوارم تا 48 ساعت آینده مشکلم حل شود و بتوانم در تمرین استقلال شرکت کنم.
نکونام به غیر از استقلال با پیشنهادی جدی از سوی باشگاه تراکتورسازی هم روبه‌رو شده و علاوه بر آن پرسپولیسی ها نیز چندان بی میل نیستند که کاپیتان تیم ملی را به خدمت بگیرند . البته باید گفت اگر استقلال نتواند با نکونام به توفق لازم دست یابد ، باید از پیش جواد را با توجه به ارتباطات خوبش با مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی ، تبریزی دانست .

 جالب آنکه مدیر عامل استقلال در خصوص جواد نکونام و اینکه سرانجام این بازیکن با باشگاه استقلال چه شد تصریح می کند: ما مشکلی نداریم.سوء تفاهماتی پیش آمده که باید برطرف شود.به نظر من نکونام باید خودش تیمش را انتخاب کند. وی باید با قلعه‌نویی صحبت کند و تصمیم نهایی را بگیرد که بقیه موارد دیگر دست من نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها