رویانیان یک میلیون دلار را می دهد؟

پرسپولیس در رویای خلعتبری

نامه به رئیس جمهور برای حفظ نکو و خلعتبری

عباسی: وزارت ورزش کمک می کند

باید این مشکل برطرف شود و وزارت ورزش و جوانان نیز به رفع آن کمک می کند.
کد خبر: ۵۸۱۲۷۸
عباسی: وزارت ورزش کمک می کند


محمدرضا خلعتبری به همراه جواد نکونام با محمد عباسی به صورت خصوصی صحبت کردند. عباسی در پاسخ به این پرسش اینکه آیا این مکالمه در همین رابطه بوده و آیا بودجه ‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای این موضوع در نظر گرفته می شود؟ بدون آنکه حرف دقیقی بزند گفت: اطمینان داشته باشید وزارت ورزش و جوانان از کمک کردن در این خصوص فروگذار نمی کند.
این در حالی است که علی کفاشیان  رییس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع گفت: ما جلوی رفتن نکونام را به لیگ امارات گرفته‌ایم و به همین دلیل نیاز است که به گونه‌ای این مسئله را جبران کنیم. او و 8 - 9 بازیکن دیگر در حالی که می‌توانند مبالغ بیشتری از تیم‌های اماراتی بگیرند، اجازه کار در لیگ کشور را ندارند. نکونام هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده و ما منتظریم که ببینیم قرارداد او با تیم آینده‌اش چقدر خواهد بود که مبلغی هم ما به او پرداخت کنیم.
کفاشیان درباره مسئله محمدرضا خلعتبری هم گفت: موضوع او با نکونام فرق می‌کند چون او پیش از این مسائل قرارداد خود را بسته بود و اکنون ممکن است با جریمه باشگاهش روبه‌رو شود.
به گزارش گل؛ رییس فدراسیون فوتبال درباره نامه‌ای که قصد دارد به رییس جمهور بنویسد گفت: این نامه نیز با هدف تعیین بودجه‌ای برای پرداخت به بازیکنانی نظیر نکونام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها