درخواست فرامرز ظلی از بازیکنان تیم جام جهانی 98

به حرمت موی سپید من بیایید!

سرپرست تیم فوتبال منتخب جام جهانی 98 از همه بازیکنان این تیم درخواست کرد حرمت موی سپیدش را نگه دارند و امشب به ورزشگاه بیایند.
کد خبر: ۵۸۰۹۲۶
به حرمت موی سپید من بیایید!


 فرامرز ظلی با بیان اینکه اکثر ملی‌پوشان سال 98 برای حضور در بازی نمادین امشب (شنبه) اعلام آمادگی کرده‌اند،  گفت: از بازیکنان تیم ملی سال 98 به طور رسمی دعوت شد و بنده هم تا جایی که توانستم به صورت حضوری و شفاهی از آنها درخواست کردم تا در این برنامه شرکت کنند. برخی از آن بازیکنان چون در ایران نبودند از حضور در بازی عذرخواهی کردند و برخی هم پذیرفتند که بیایند اما متاسفانه بعضی هم در ایران هستند اما تمایلی به شرکت در برنامه ندارند!

وی خطاب به بازیکنانی که علنی یا غیرعلنی اعلام کرده‌اند که در مسابقه‌ شرکت نمی‌کنند، گفت: عزیزانم، این محفل شادی دل مردم است. تحت هر شرایطی و حتی اگر 10 گل هم بخورید اشکالی ندارد چون این‌ها گل‌های محبت است! مردم دلشان می‌خواهد بار دیگر اسطوره‌هایشان را ببینند؛ مساله خندیدن نیست، بگذارید مردم و عزیزانمان از شادی دیدن قهرمانان گذشته‌شان لبخند بزنند و شاد باشند.

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه کارش در برابر برخی ملی‌پوشان سال 98 به خواهش کشیده شده، به ایسنا گفت: بنده به نمایندگی از کمیته پیشکسوتان و کسانی که سال‌ها برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده‌اند از این ملی‌پوشان خواهش کردم که حرمت موی سفید 70 ساله‌ام را نگه دارند! بعضی از آنها مثل پسرها و بلکه نوه‌های من هستند. همه آن بازیکنان را دوست دارم و به آنها می‌گویم خوب است در تمام جهات دوست‌داشتنی باشید.

ظلی در پاسخ به اینکه کدامیک از بازیکنان تیم سال 98 قطعا در بازی امشب حاضر نیستند، گفت: جلال طالبی سرمربی تیم در آن سال که آمریکاست و عذرخواهی کرد. همین طور احمدرضا عابدزاده به همین دلیل نیست. نادرمحمدخانی هم در انگلستان بسر می‌برد اما محمدخاکپور در ایران است اما بخاطر برخی مسایل و نظراتی که دارد در این بازی شرکت نمی‌کند. خداداد عزیزی هم که علنی در رسانه‌ها عنوان کرده نمی‌آید که بنده از او و تمام هم‌تیمی‌های گذشته‌اش می‌خواهم به خاطر مردم و تمام پیشکسوتان بیایند. تلاش کردم اما نتوانستم به طور مستقیم با علی دایی ارتباط بگیرم اما با برادرش صحبت کردم و درخواستم را بیان داشتم، دیگر نمی‌دانم چه تصمیمی بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه ممکن است تعداد بازیکنان تیم سال 98 به 11 بازیکن نرسد،به ایسنا گفت: خیر، بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیافتد. غیر از اشخاصی که گفتم با مابقی بچه‌ها که صحبت داشتم تقریبا می‌دانم که برای این بازی حاضر می‌شوند و از همه کسانی که می‌آیند تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها