تقدیر از 6 تیم ملی فوتبال و فوتسال

نکونام به احمدی‌نژاد لوح می‌دهد

در بازی نمادین امشب از 6 تیم ملی، ستارگان سال 98 و 10 پیشکسوت داوری تقدیر می‌شود .
کد خبر: ۵۸۰۹۲۴
نکونام به احمدی‌نژاد لوح می‌دهد


 ملامحمد، رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب درباره جزییات بازی امشب (شنبه) تیم ملی فوتبال و تیم منتخب سال 98،گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است از 6 تیم‌ ملی توسط رییس جمهور تقدیر شود که شامل تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان مردان و زنان، تیم‌های ملی فوتسال مردان و زنان، تیم ملی نوجوانان و تیم ملی فوتبال ساحلی هستند. همچنین از 10 پیشکسوت داوری و همچنین بازیکنان تیم ملی سال 98 تقدیر می‌شود.

وی افزود: مراسم تقدیر از این تیم‌ها در بین دو نیمه بازی خواهد بود که پس از آن هم جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی لوح تقدیری را به نمایندگی از تیم ملی و فدراسیون به دکتر احمدی‌نژاد اهدا می‌کند. ما بازی کردن رییس‌جمهور در جمع بازیکنان تیم سال 98 را در برنامه داریم اما اینکه احمدی‌نژاد در نیمه اول یا دوم یا هر دو نیمه بازی کند مشخص نیست. پس از بازی هم به مناسبت نزدیک شدن به میلاد امام حسن‌ مجتبی (ع) برنامه نورافشانی خواهیم داشت.

غلامرضا بهروان، مسوول برگزاری این دیدار نیز به ایسنا گفت: مسابقه از ساعت 22 در دو نیمه 30 دقیقه‌ای برگزار می‌شود که دکتر احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور هم در تیم 98 بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها