ادامه فعالیت های تجاری باشگاه پرسپولیس

اسپری پرسپولیس هم به بازار می آید

پس از هواپیمای پرسپولیس ، رستوران پرسپولیس، دانشگاه پرسپولیس و نوشابه پرسپولیس حالا نوبت اسپری پرسپولیس است که به بازار عرضه شود.
کد خبر: ۵۸۰۶۸۵
اسپری پرسپولیس هم به بازار  می آید

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محصولات جدید باشگاه پرسپولیس بر اساس توافقات به عمل آمده وارد بازار خواهد شد که شاید جالب ترین محصول اسپری پرسپولیس باشد.

 محمد رویانیان در راستای درآمدزایی برای باشگاه عرضه و تولید محصولات مختلف با نام پرسپولیس را در دستور کار قرار داده و در یک سال گذشته در پی امضای تفاهم نامه‌ای با شرکت سرمایه‌گذاری صدرا سیستم پاساگاد، حامی پرسپولیس عرضه برخی از محصولات را به این شرکت محول کرده است.

در همین راستا روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای با شرکت ماسیس به منظور عرضه 8 غذای آماده استاندارد و کاملا بهداشتی با بسته‌بندی مدرن به امضا رسید. این محصولات غدایی بر اساس توافقات به عمل آمده طی 15 روز آینده با نام پرسپولیس در سطحی گسترده در بازار عرضه خواهد شد. این قرارداد یکساله بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

همچنین نوشابه‌های انرژی‌زای پرسپولیس در شمال کشور در سطح گسترده‌ای وارد بازار شده و در فاز نخست عرضه محدودی هم در تهران صورت گرفته است.

تفرشی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدرا سیستم پاساگاد ضمن اعلام این خبر به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در آینده ای نزدیک دو شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای پرسپولیس با طراحی و دکوراسیون مدرن با خدمات ویژه در تهرن و شیراز افتتاح خواهد شد و رایزنی‌ها برای افتتاح این رستوران‌ها در دو شهر دیگر انجام شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به افتتاح رستوران های پرسپولیس اقدام نمایند.

همچنین اسپری خوشبوکننده پرسپولیس دو ماه دیگر با نام پرسپولیس وارد بازار خواهد شد و توافقات لازم در این زمینه با یکی از شرکت های معتبر صورت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس برای عرضه سایر محصولات و برنامه های اقتصادی خود اقدامات زیادی در طول شش ماه اخیر انجام داده است که اخبار آن پس از توافق نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها