کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازوبندی که امروز به من دادند را همانند بازوبندی که همراه تیم ملی به جام جهانی رفتم را در کلکسیون افتخاراتم نگه می دارم.
کد خبر: ۵۸۰۳۲۱
نکونام: بازوبند کودکان سرطانی را در کلکسیونم نگه می‌دارم


جواد نکونام پس از برگزاری بازی فوتبال با کودکان محک ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما وظیفه داریم هر کمکی که می توانیم برای این کودکان انجام دهیم تا به رویاها و آرزوهای خودشان پس از دست یافتن به سلامتی برسند.

وی در مورد احساسش پس از نامه ای که این کودکان برایش ارسال کردند، اظهار داشت: آنها با دل کوچکشان نامه ای نوشتند که باعث اشک شوق در چشمان من و ملی پوشان جمع شود من از شنیدن آن نامه خوشحال شدم و قول دادم در اولین فرصت به دیدن آنها بیایم که خدارا شکر امروز این اتفاق افتاد.

کاپیتان تیم ملی ایران در ادامه افزود: همین که توانستم ساعتی با آنها بازی کنم خیلی لذت بخش بود امیدوارم این اتفاق برای همیشه در خاطرشان بماند و با بالابردن روحیه شان به این کودکان کمک کند هرچه زودتر سلامت خودشان را بدست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه فوتبالیست ها همیشه اولین کسانی هستند که در کارهای خیر و اتفاقاتی که برای مردم رخ می دهد، پیش قدم هستند، اظهار داشت: اکثر فوتبالیست ها در کارهای خیر پیش قدم هستند، اما همیشه نباید جلوی دوربین قرار داشت ما همیشه سعی می کنیم در این امور پیش قدم باشیم و برای همه کسانیکه با مشکل مواجه می شوند، کاری انجام دهیم.

نکونام در مورد اینکه اولین باری که به محک آمد، چه احساسی داشت، یادآور شد: یک حس خاص و دوست داشتنی پس از آن اتفاق دوباره به محک بیایم آن هم در سکوت بیشتر تا برخی فکر نکنند دنبال سوءاستفاده هستم من آن روز دلم به درد آمد و واقعا دوست داشتم برای این کودکان حتی یک کار کوچک انجام دهم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من آن روز ناراحت بودم و آرزو می کردم روزی برسد این کودکان با بدست آوردن سلامتی خود مجددا به کنار خانواده هایشان برگردند، بعضی از آنها شرایطشان طوری است که اگر امروز به آنها کمک شود بهتر از فرد است.

کاپیتان تیم ملی در مورد اینکه در بازی امروز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست، اظهار داشت: اینکه به من این بازوبند را دادند در حالیکه بچه های پیشکسوت تر از من در تیم بودند، بسیار خوشحال کننده بود رنگ بازوبند هم قرمز بود و هم آبی و این یعنی همه ما ایرانی هستیم من این بازوبند را به عنوان یادگاری همانند بازوبندی که در راه صعود تیم به جام جهانی بر بازوبند بستم در کلکسیون افتخاراتم نگه داشتم.

وی با بیان اینکه صد درصد قول می دهد دوباره به اینجا بیاید، در مورد جام و نقاشی هایی که پس از این بازی از کودکان محک دریافت کرد، گفت: اینها یکی از باارزش ترین کادوهایی است که گرفتم و قطعا آنها را همیشه نگه می دارم.

نکونام همچنین از پاسخ دادن در مورد مباحث مربوط به تیم استقلال با گفتن جمله رفتن به امارات یک تصمیم شخصی است و من خودم در این مورد تصمیم می گیرم، در پایان در مورد انتظارات هواداران استقلال از خودش گفت: من دست تک تک آنها را می بوسم که در سال گذشته برای تشویق استقلال و تیم ملی زحمات زیادی کشیدند، نه تنها هواداران استقلال بلکه هواداران پرسپولیس سپاهان و سایر تیم ها هم که تیم ملی را تشویق کردند مورد احترام من بوده و دست همه آنها را می‌بوسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها