آیا وزارت ورزش خسارت می پردازد؟

نکونام و خلعتبری در آسمان ایران و امارات

شایعه های زیادی پشت سر بازیکنان ایرانی که می خواهند به لیگ امارات بروند وجود دارد.
کد خبر: ۵۸۰۲۰۵
نکونام و خلعتبری در آسمان ایران و امارات

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، شب گذشته شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه وزارت ورزش قانع شده و به این نتیجه رسیده است که هزینه فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبری را به باشگاه اماراتی عجمان پرداخت و او را آزاد کند.

شایعه‌ها حاکی از آن است که به خاطر حساسیت‌هایی که اسم عجیب لیگ فوتبال امارات ایجاد کرده و نام لیگ خلیج ع.ر.ب.ی باعث آزرده خاطر شدن میهن‌دوستان شده است، برخی مشاوران وزارت ورزش مشاوره‌هایی داده‌اند مبنی بر اینکه خسارت یک میلیون دلاری بابت فسخ قرارداد وی با تیم اماراتی از سوی این وزارتخانه تمام و کمال پرداخت شود که می‌شود چیزی حدود سه و نیم میلیارد تومان.

درصورتی که این تصمیم  عملی شود و بازیکنان فوتبال ما لیگ امارات را تحریم کنند، خلعتبری به آغوش لیگ برتر خلیج فارس بازمی‌گردد. فقط مشکل اینجاست که خلعتبری در این صورت به کدام تیم هدیه داده می‌شود. البته با توجه به اینکه وزارت ورزش به نوعی مالک باشگاه پرسپولیس است، احتمالا این بازیکن مقصد بعدی‌اش پرسپولیس خواهد بود و از طرفی، گفته می‌شود به دلایل مشابه، جواد نکونام هم احتمالا با فشار فدراسیون و وزارت ورزش با شارجه قرارداد نمی‌بندد و به استقلال بازمی‌گردد.

در حالی که جواد نکونام یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، از امارات خبر می‌رسد که او در آستانه بستن قرارداد با الشارجه است.

سایت‌ "الاتحاد" امارات در گزارشی نوشت: تماشاگران الشارجه در انتظار نهایی شدن قرارداد با جواد نکونام هستند. او شب گذشته وارد امارات شد و می‌خواهد در تست پزشکی باشگاه الشارجه شرکت کند تا قراردادش را با این تیم نهایی کند. او قرار است چهارمین بازیکن خارجی الشارجه باشد. باشگاه الشارجه در این فصل قصد دارد با بازیکنان خارجی کلاس بالا قرارداد امضا کند. نکونام هم یکی از آنهاست. نکونام در صورت پیوستن به الشارجه از بهترین خریدهای این تیم خواهد بود.

در ادامه گزارش این سایت اماراتی آمده است: جواد نکونام برای پیوستن به الشارجه مشکلی بزرگ پیش‌رو دارد و آن باشگاه کنونی‌اش استقلال است؛ چرا که با آبی پوشان تهران قراردادی دو ساله دارد و الان از حضورش در این تیم تنها یک سال می‌گذرد. البته او در قراردادش بندی را اضافه کرده است که در آن آمده چنانچه از تیمی خارجی پیشنهاد خوبی داشت، می‌تواند قراردادش را فسخ کند. این در حالی است که استقلال تهران اجازه نمی‌دهد، نکونام قرارداد خود را فسخ کند. همین مساله باعث شده تا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای فسخ قراردادش و پیوستن به الشارجه به کمیته‌ انضباطی فوتبال ایران شکایت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها