رحمان باید با این فشارها کنار بیاید؛

گاسپار: همسر احمدی به خاطر گزارشگر به بیمارستان رفت

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی اعلام کرد همسر رحمان احمدی به خاطر انتقادهای گزارشگر دیدار به بیمارستان رفته است.
کد خبر: ۵۷۹۹۹۲
گاسپار: همسر احمدی به خاطر گزارشگر به بیمارستان رفت


دن گاسپار که از پدری پرتغالی در کانتیکت آمریکا متولد شده، اکنون به عنوان مربی دروازه‌بان مشغول به فعالیت است. او در این سمت در آفریقا، اروپا و آسیا کار کرده و در کالج‌های آلما متر هارتفورد و مترو استارز نیز کار کرده است.

او اکنون مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی ایران است. بدین ترتیب گاسپار، طولانی‌ترین مدت زمان حضور در یک تیم را تجربه می‌کند. ایران چندی پیش برای چهارمین بار راهی جام جهانی فوتبال شده و به معنای آن است که حضور او در این سمت سه سال رسیده است.

گاسپار می‌گوید زمانی که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل به میدان می‌رود، خانواده او در جایگاه تماشاگران حاضر خواهند بود. گاسپار در تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش پرتغالی کار می‌‌کند. تونی سیموئز و امید نمازی هم به عنوان دیگر دستیاران کی‌روش مشغول به فعالیت هستند.

گاسپار در مورد شرایط آب و هوایی ایران نیز گفت: این کشور چهار فصل دارد. کشوری که مناظری بسیار زیبا و غذاهای سالمی دارد. مردمش مهربان و قابل احترام هستند. کسی به اینکه من یک آمریکایی - پرتغالی هستم کاری ندارد. احساس امنیت دارم. میهمان نوازی ایرانی‌ها آنها فضا را به شکلی درآورده که با تمام کشورهای دیگری که رفته بودم تفاوتی ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران در روز پایانی دیدارهای مقدماتی راهیابی به جام جهانی برزیل با شکست دادن کره جنوبی در اولسان به عنوان تیم نخست گروه A صعود کرد. ایران با این سه امتیاز، برای نخستین بار به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی رفت.

پس از راهیابی ایران به جام جهانی، مردم ایران بسیار خوشحال شده و جشن گرفتند. گاسپار در این مورد گفت: آنها برای رفتن به جام جهانی بی اندازه خوشحال بودند. آنها را به جام جهانی بردیم و خیلی خوب هم از ما قدردانی شد.

یکی از کارهای بزرگی که گاسپار در تیم ملی ایران انجام داد، کار کردن با رحمان احمدی به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود. او در سن 32 سالگی نمایش خوبی در دیدار با کره داشت به شکلی که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. حضور او در چهارچوب دروازه ایران پس از خداحافظی مهدی رحتمی از تیم ملی و آسیب دیدگی دانیال داوری اتفاق افتاد.

به گزارش فارس؛ گاسپار در مورد رحمان احمدی گفت: از او راضی هستم. در دیداری دوستانه با کویت سه بر یک شکست خوردیم. در آن دیدار،‌ رحمان هیچ کار اشتباهی انجام نداد ولی سه گل دریافت کرد. گزارشگر دیدار در تهران به شدت از احمدی انتقاد کرد به شکلی که همسر احمدی به دلیل حرف‌های گزارشگر راهی بیمارستان شد. رحمان باید با این دست استرس و فشارها کنار بیاید. البته ما روی کار کردن و پیشرفت او تمرکز کرده‌ایم. پس از آن بازی به سمتش دویدم و او را در آغوش گرفتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها