با انگیزه بالایی به استقلال آمده ام

نوری : می توانیم فراتر از آسیا باشیم

پژمان نوری هافبک تیم استقلال، در گفت‌و‌گویی با سایت باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت خود و تیم به صحبت پرداخت.
کد خبر: ۵۷۹۹۸۷
نوری : می توانیم فراتر از آسیا باشیم

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال متن این گفت و گو به این شرح است:
*شنیده می‌شود که در تمرینات استقلال یکی از آماده‌ترین نفرات هستید؟
من انگیزه‌های زیادی برای فصل جدید دارم و از همین‌رو سعی می‌کنم در تمرینات پیش‌فصل به آمادگی خوبی برسم تا بتوانم با شروع لیگ، برای استقلال بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.


*اردوی یک هفته‌ای را هم در کشور اوکراین سپری کردید که البته با یک بازی تدارکاتی مقابل دیناموکیف همراه بود؟
به نظرم برگزاری چنین اردوهایی، می‌تواند برای هر تیمی مفید باشد. ما در آنجا، تمرینات فشرده و خیلی خوبی را سپری کردیم و البته یک بازی تدارکاتی با سطح بالا مقابل دیناموکیف هم داشتیم. بردی که در آن بازی به دست آوردیم، این خودباوری را به ما داد که می‌توانیم در سطحی فراتر از فوتبال قاره آسیا هم موفق ظاهر شویم. این قبیل بازی‌ها نه تنها به اعتبار هرچه بیشتر فوتبال ما کمک می‌کند که باعث خواهد شد تا محک خوبی هم بخوریم.


*با توجه به اینکه توانایی بازی در چند پست را دارید، قرار است برای استقلال در کدام پست به میدان بروید؟
این موضوع به نظر کادرفنی بستگی دارد. برای من مهم این است که بتوانم با استفاده از توانایی‌هایم به موفقیت تیمی استقلال کمک کنم.


*به نظر می‌آید که امیر قلعه‌نویی هم نگاه ویژه‌ای به سبک بازی شما دارد؟
به هر حال قطعا آقای قلعه‌نویی روی بازی من نظر داشته‌اند که خواستار جذب من شدند. خود من به شخصه اما همیشه دوست داشتم تا روزی افتخار شاگردی ایشان را داشته باشم که در نهایت این اتفاق افتاد و حالا هم از بابت این موضوع خوشحالم.


*هواداران استقلال هم خیلی زود شما را پذیرفتند تا جایی که در تمرینات، شاهد این هستیم که همواره به شدت از سوی آنها مورد تشویق قرار می‌گیرید؟
واقعا فکر نمی‌کردم که اینقدر زود در میان هواداران پذیرفته شوم. از روز اولی که به تمرین استقلال آمدم اینقدر به من ابراز لطف کردند که حس کردم چندین سال است در این تیم توپ می‌زنم. به همین دلیل هم سعی می‌کنم تا با انجام بازی‌های خوب این لطف آنها را جبران کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها