همه مدام از فوتبال کثیف صحبت می‌کنند، ولی هیچ‌کس بی‌خیال این فوتبال کثیف نمی‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۹۲۷
با یک پا هم از بعضی ها بهترم

رفت و آمدهای مهدی هاشمی‌نسب با استقلالی‌ها و حضور او در دفتر علی فتح‌الله‌زاده حرف و حدیث‌هایی زیادی را به همراه داشت و حتی شنیده شد احتمال دارد هاشمی‌نسب به استقلال برگردد.هاشمی‌نسب که این روزها از رسانه‌ها دوری می‌کند در گفت‌وگویی که با جام‌جم داشت، در مورد حضورش در دفتر فتح‌الله‌زاده و بازگشت به فوتبال صحبت‌های جالبی می‌کند: چون حاجی را دوست دارم به دیدن او رفتم، ولی اگر بحث فوتبال باشد با یک پا هم از خیلی‌ بهترم.

مدت‌هاست کسی از مهدی هاشمی‌نسب خبری ندارد و از رسانه‌ها دوری می‌کنی. این مسأله دلیل خاصی دارد؟

این طور راحت‌ترم. همه مدام از فوتبال کثیف صحبت می‌کنند، ولی هیچ‌کس بی‌خیال این فوتبال کثیف نمی‌شود. همه برایش سر و دست می‌شکنند و می‌خواهند یک جای این فوتبال باشند، ولی بحث من فرق می‌کند و نمی‌خواهم هر طور باشم.

چرا؟

چون برای بودن در فوتبال باید آویزان این و آن باشی. همین الان و بعد از این که من چند بار استقلالی‌ها را دیدم، می‌گویند هاشمی‌نسب می‌خواهد برگردد. باور کنید دیدار من با فتح‌الله‌زاده هم فقط از روی دعوت و محبت حاجی بود و قرار نیست من به استقلال برگردم.

مقایسه فنی نسل‌های گذشته فوتبال و درآمدهای آنها با بازیکنان فعلی بسیار عجیب و البته قابل توجه است. به طور مثال 17 میلیونی که شما از پرسپولیس گرفتی را با یک میلیارد و 700 میلیون تومانی که فلان بازیکن می‌خواهد اصلا نمی‌شود مقایسه کرد.

چیز زیادی نمی‌شود، هزار برابر! نوش جانشان، اگر ده هزار برابر هم بگیرد نوش جانشان. این مهم نیست که مصدوم باشند، گل بزنند یا نزنند، واقعا نوش جانشان که این پول‌ها را می‌گیرند. این قسمت و روزی آنهاست. قسمت و روزی من هم همان بوده و صد هزار بار خدا را شکر می‌کنم. من از سهم خودم راضی هستم و شاید حتی بیشتر از چیزی که حقم بوده گرفتم، ولی این را بدانید اگر همین الان ده میلیارد وارد زندگی‌ام شود، هیچ چیز عوض نمی‌شود، فقط مغرورتر و پرروتر می‌شوم. حتما یک ماشین خیلی شیک می‌خرم و به مردم پز می‌دهم! کار من با این چیزها حل نمی‌شود. من از زندگی‌ام راضی هستم و خدا را هم شکر می‌کنم.

در مورد مقایسه فنی هم همین نظر را داری؟

نه، فکر می‌کنم اگر همین الان با یک پا هم فوتبال بازی کنم از خیلی‌ بهترم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم، اما این را جدی می‌گویم و تا این حد مطمئن هستم که از بعضی بهترم.

درباره بازگشت نیکبخت واحدی به استقلال چه صحبتی داری؟

نیکبخت بازیکن خوبی بود و باید قدر این موضوع را می‌دانست. احساس من این است که خدا او را دوست داشته و شانس یک بار دیگر به سراغش رفته. علی باید قدر این فرصت را بداند.

و ماجرای جدایی مجتبی جباری از استقلال....

جباری با دلخوری از استقلال رفت و حالا بهترین فرصت را دارد تا خودش را نشان دهد. این بهترین اتفاقی است که می‌تواند از لحاظ انگیزشی به آدم انرژی تازه‌ای بدهد.

سیدمهدی هاشمی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها