جام جم ورزشی / حشمت مهاجرانی پیشکسوت فوتبال ایران به تعریف و تمجید از خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پرداخت .
کد خبر: ۵۷۹۳۱۸
مهاجرانی : ولاسکو نشان داد مربی تاثیرگذاری است


 وی معتقد است ولاسکو و تیم ملی والیبال توانستند نشان دهند که ایرانی ها می توانند در رشته های گروهی هم عملکرد خوبی داشته باشند .
با او گفت و گوی کوتاهی انجام داده ایم که در پی می آید :
** تیم ملی والیبال ایران ، تیم شگفتی ساز لیگ جهانی بود . این عملکرد را چطور ارزیابی می کنید ؟
وظیفه خود می دانم از عملکرد آقای ولاسکو در مقام سرمربی ،آقای محمد رضا داورزنی در مقام رئیس فدراسیون و تک تک اعضای تیم ملی والیبال تقدیر و تشکر کنم . تیم ملی والیبال در این رقابت ها آنقدر خوب کار کرد که توانست همه ما را پای تلویزیون میخکوب کند . حالا شرایط طوری شده که من با علاقه زیاد این رقابت ها را دنبال می کنم و حتی اسم بچه ها را نیز یاد گرفته ام .
** خیلی ها می گویند که فوتبال ایران نیز به یک مربی شبیه ولاسکو نیاز دارد ؟

ولاسکو مربی تاثیرگذاری است ، او نشان داد که در همین زمان کوتاه نیز توانسته تیم ملی والیبال را به لحاظ سبک بازی متحول کند . شما این را بدانید که مربی تیم ملی فوتبال هم ، مربی کم دانشی نیست و می شود روی او هم حساب کرد . من قصد مقایسه والیبال و فوتبال را ندارم ولی با تمام این صحبت ها نمی توان از تاثیر گذاری ولاسکو در والیبال به این راحتی ها گذشت .
** گفتید که والیبال تاثیر بزرگی در ورزش ما گذاشته ، دلیل خاصی دارید ؟
همیشه در ورزش می شنیدیم که ما در ورزش های گروهی ضعیف هستیم و در رشته های انفرادی عملکرد بهتری داریم ، ولی حالا با توجه به وضعیت تیم ملی والیبال ، شرایط فرق کرده و من معتقدم که والیبال توانست نشان دهد که ایران در رشته های گروهی هم می تواند کارهای بزرگی انجام داده و صاحب موفقیت شود .
**شنیدیم که از فوتبال باشگاهی ایران و حتی فدراسیون نیز پیشنهاد دارید ؟
فعلا در این مورد حرفی ندارم و لطفا فقط از قول من پیروزیهای والیبال را تبریک بگوئید . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها