مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: با مدیریت علی دایی و تلاش باشگاه نسبت به سال قبل خیلی جلوتر هستیم و اگر برای تیم حاشیه و مشکل خاصی بوجود نیاید، نتایج سال قبل را جبران خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۹۲۸۲
خانزاده : از سال قبل جلوتر هستیم


 به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ محمدرضا خانزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: امسال شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات و اردوهای خوبی داشتیم. بدن‌ها کم کم در حال برگشتن به شرایط مطلوب است. امشب هم یک بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهیم که همین زیر نور بودنش باعث می‌شود راحت‌تر کار کنیم و کیفیت تیم بهتر معلوم شود.

وی ادامه داد: یکی از تفاوت‌های کار ما در این فصل با سال گذشته به برنامه‌ریزی‌ها و البته حضور آقای دایی بر می‌گردد. تمرینات را خیلی زود شروع کردیم و این باعث شده تا مراحل آماده سازی سر فرصت انجام شود. از ابتدا هم مربی بالای سر تیم بود. آقای دایی به همه مسائل اشراف دارد و نیاز به ایجاد شناخت نبود. به این دلایل ما الان نسبت به زمان مشابه سال قبل خیلی جلوتر هستیم. البته به طور طبیعی همه تیم‌ها اینطور هستند که با شروع لیگ و با گذشت هر بازی، وضعیت بهتری پیدا می‌کنند.

مدافع پرسپولیس با اشاره به این که سال قبل کمتر جدی گرفته می‌شد اما در نهایت به تیم ملی راه یافت، خاطرنشان کرد: طبیعی است که سال قبل، از بعضی دیدگاه‌های خارج تیم خیلی ناراحت شدم ولی هر چه بود گذشت. حتی وقتی به ترکیب اصلی راه پیدا کردم این موضوع برای بعضی‌ها جا افتاده نبود اما در نهایت توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم. حالا احساس می‌کنم شرایط برای من سخت‌تر خواهد شد چون توقعات بیشتر می‌شود. مسوولیتم بیشتر شده است ولی به خدا توکل می‌کنم و با تمرین بیشتر تلاش خواهم کرد برای پرسپولیس مهره موثری باشم. طبیعی است که دوست دارم در تیم ملی هم فیکس شوم. در تیم ملی به من می‌گفتند پا قدمم خوب بوده است و حالا می‌خواهم قهرمانی با پرسپولیس را تجربه کنم.

خانزاده با اشاره به جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: به نظرم داشتن مهره‌های زیاد دلیلی برای موفقیت و نتیجه گرفتن نیست. مهم این است که یک تیم کامل داشته باشید و یک مدیر خوب بالای سر آن باشد. علی دایی همان مدیری است که می‌تواند تیمی مثل پرسپولیس را جمع کند.

سال قبل فوروارد و دفاع زیاد داشتیم ولی هافبک نداشتیم. در واقع مهره‌ها جور نبودند اما برای فصل جدید با مدیریت دایی و تلاش‌های باشگاه، تیم تعادل دارد و همه چیز جور است. از این نظر تیم امسال ما پر مهره‌تر هم به حساب می‌آید.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس ادامه می‌دهد؛ الان تنها مساله این است که رویه‌ای که شروع کرده‌ایم را ادامه بدهیم. اگر حاشیه خاصی برای تیم بوجود نیاید و مسائلی از بیرون تاثیر روحی و روانی منفی روی بچه‌ها نگذارد، پرسپولیس می‌تواند نتایج فصل گذشته را جبران کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها