پس از تمدید قرارداد با آبی ها ؛

رحمتی : من با استقلال در قلبم قرارداد بستم!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در انتخاب بهترین بازیکن لیگ در حق رحمتی کم‌لطفی شد و این انتخاب به دل هیچکس نچسبید.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۴
فتح‌الله‌زاده: در حق مهدی رحمتی کم لطفی شد

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت جواد نکونام و اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

ظاهراً نکونام از باشگاه استقلال شکایت کرده است؟

بارها گفته‌ام باز هم می‌گویم، نکونام با استقلال قرارداد دوساله دارد و اگر او مشکلی دارد و رضایت‌نامه بخواهد باید با ما صحبت کند. شما دیدید که حتی لازم نبود قرارداد این بازیکن در هیات فوتبال ثبت شود، متأسفانه عده‌ای در حال شیطنت هستند و دیدید که از همه اتفاقات و حتی اردوی استقلال هم ایراد گرفتند.

خیلی به اردوی استقلال انتقاد شده، در این خصوص چه صحبتی دارید؟

آقایان گفتند ما با جوانان بازی کردیم یا مثلاً آن تیم با تیم دوم خود به زمین آمد، حسادت هم حدی دارد به جای آنکه بگویند استقلال به نمایندگی از ایران آنجا حضور پیدا کرده، حرف‌های دیگری می‌زنند. اصلاً اگر آنها بگویند با تیم جوانانشان مقابل ما بازی کردند خیال دوستان راحت می‌شود؟

 بحث هزینه‌های این اردو هم حرف و حدیث درست کرد؟

ما گفتیم پول نداریم ولی نگفتیم که هزینه انجام یک اردو را نداریم. دوستان چرا متوجه نمی‌شوند ما برای این اردو فقط هزینه ویزا را دادیم و هواپیمایی تابان هم پول بلیط‌ها را به عنوان اسپانسر روی پیراهن داد. زمانی گفتیم پول نداریم که مربوط به جذب بازیکنان بود. همان موقع گفتم به بازیکنی که 500میلیون می‌ارزد یک و نیم میلیارد نمی‌دهم و ای کاش به جای اردوی مجانی پول پرداخت می‌کردیم. اگر قرار باشد هزینه برپایی یک اردو را هم نداشته باشیم که باید ول کنیم و به خانه برویم. ما پول ریخت و پاش نداریم اما این اردو را مهمان باشگاه دیناموکیف بودیم.

 اما حتی باشگاه پرسپولیس هم نسبت به این اردوی شما انتقاداتی داشت؟

مگر تیم‌های دیگر به ترکیه، امارات و کشورهای دیگر نرفتند؟ شما اگر نمی‌توانید کاری انجام دهید به دیگران حسادت نکنید منظور من به پرسپولیس نیست. من با کل کسانی صحبت می‌کنم که برای اردوی ما حرف درآوردند. با یک تیم گردن‌کلفت اروپایی بازی کردیم ولی حالا که چهار ایرانی با شرف پیدا شدند و هزینه‌های اردوی ما را دادند عده‌ای ناراحت شدند.

 مهدی تاج در مصاحبه‌ای عنوان کرده باشگاه‌های بدهکار تا امروز باید تسویه‌حساب کنند وگرنه مجوز بازی آنها صادر نمی‌شود؟

 همان راهکاری که باشگاه پرسپولیس بدهد ما هم ارائه می‌دهیم، اگر آنها بازی کنند ما هم بازی می‌کنیم.

 مگر شما در این خصوص با کفاشیان جلسه نداشتید؟

من با کفاشیان صحبت کردم و پیشنهادی دادم که او پسندید، قرار شد از محل درآمدهای ما در سازمان لیگ 30درصد بابت بدهی‌ها برداشته شود و بقیه برای خودمان بماند که باشگاه را با آن بچرخانیم.

 بعد از انتخاب برترین‌ها با وجود آنکه استقلال و قلعه‌نویی انتخاب شدند اما شایعاتی پیرامون آنکه قرار بود رحمتی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود و حسین فرکی و باشگاه تراکتورسازی هم در این انتخابات حضوری پررنگ‌تر داشتند مطرح شده است. شما چه نظری دارید؟

با تمام احترامی که برای محرم نویدکیا به عنوان یک بازیکن بزرگ قائل هستم اما به لحاظ آماری دقایق حضور و درخشش مهدی رحمتی در مسابقات لیگ برتر بیشتر بود و اتفاقاً استقلال بیشتر از همه تیم‌ها در مسابقات مختلف حضور داشت. حتی تیم رحمتی تا هشت تیم برتر آسیا هم بالا رفت. اعتقاد دارم در حق مهدی رحمتی کم‌لطفی شد و یا حتی پژمان منتظری می‌توانست انتخاب شود، ما هم گله‌مند هستیم اما نخواستیم به این مسائل دامن بزنیم.

شما با تاج در این خصوص در حین برنامه صحبت نکردید؟

اتفاقاً صحبت کردم و او گفت که کمیته رسانه‌ها این انتخابات را انجام داده اما انتخاب بهترین بازیکن به دل هیچکس نچسبید و در حق حداقل مهدی رحمتی کم‌لطفی شد.

 ظاهراً جاجا بازیکنی است که به تیم ترکیه‌ای پیوسته است؟

این جاجا با آن بازیکن مد نظر ما تشابه اسمی دارد و بازیکن ما نبود که به تیم ترکیه ای پیوست.

به عنوان سؤال آخر، تکلیف نکونام با اتفاقی که امروز رخ داده چه می‌شود؟

همه چیز درست می‌شود ولی از قول من بنویسید کسانی که عمداً چوب لای چرخ ما می‌گذارند نمی‌توانند به اهدافشان برسند چون پول همه چیز نیست و تا خدا نخواهد اتفاقی نمی‌افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها