انتقاد تلویحی آتیلا از سرمربی استقلال؛

حجازی: نیکبخت به پازل تاکتیکی قلعه نویی می خورد

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استقلال جایگزین مناسبی برای جباری پیدا کند تا در لیگ قهرمانان آسیا لطمه نخورد.
کد خبر: ۵۷۸۵۹۲
حجازی: نیکبخت به پازل تاکتیکی قلعه نویی می خورد


آتیلا حجازی  اظهار داشت: در مورد جدایی مجتبی جباری از استقلال باید بگویم که در فوتبال حرفه ای این مسائل غیر طبیعی نیست اما چون ما به اتفاقات فوتبال احساسی نگاه می کنیم، این همه سر و صدا در مورد این انتقال راه افتاده است.

جباری حتماً پیشنهاد خوبی از سپاهان داشته که باعث شده به این تیم بپیوندد اما برای تیم بزرگی مثل استقلال نباید جدایی یک بازیکن اینقدر مهم باشد.
همیشه ستاره ها از استقلال رفته اند اما استقلال همیشه باقی مانده و به راه خودش ادامه داده است.

امیدوارم جایگزین خوبی برای جباری پیدا کنند تا در آسیا لطمه نخورند.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چطور می شود جباری ملی پوش در استقلال حفظ نمی شود اما نیکبخت که چند ساله است گرفتار حاشیه های فوتبال شده و از سطح اول فوتبال دور بوده جذب می شود، گفت: این سوال را از سرمربی تیم باید بپرسید. ما که بیرون گود هستیم و نمی توانیم اظهار نظر کنیم. حتماً سرمربی استقلال به نیکبخت برای فصل جدید نیاز داشته و تشخیص داده اند که می تواند به تیم کمک کند و او را جذب کرده اند. اینها از اختیارات سرمربی تیم است و سرمربی استقلال حتماً تشخیص داده نیکبخت به درد  پازل تاکتیکی اش می خورد که او را گرفته اند.
آینده نشان می دهد که این انتخاب برای استقلال انتخاب درستی بوده یا نه و من نمی توانم در این مورد نظر بدهم.

وی تصریح کرد: من اعتقاد عجیبی به مجتبی از نظر فنی دارم و هم اعتقاد به مدیریت او در زمین دارم به همین دلیل نبود این بازیکن به تیم ضربه وارد می کند. تصور کنید جباری درون زمین نیست، چه کسی باید گره از کار استقلال در بازیهای مهم و حساس باز کند؟ مجتبی علی رغم مصدومیت های زیاد در سالهای قبل بازیکن سرنوشت ساز استقلال بود و هم استقلال به او عادت کرده بود و هم این عادت بین بازیکنان و کادر فنی، مدیریت و تماشاگران وجود داشت. الآن بهترین بازیکن دنیا را هم بیاورند، جای مجتبی جباری را در استقلال نمی تواند پر کند چون مجتبی در استقلال ذوب شده بود.

حجازی ادامه داد: استقلال به راحتی جباری را از دست داد و در فصل جدید خواهید دید که تیم از این بابت چه لطمه ای خواهد خورد ضمن اینکه با این انتقال سپاهان که یکی از رقیبان اصلی استقلال در سالهای اخیر بوده، تقویت شده است و این مسأله ضرر بزرگی برای استقلال است متأسفانه جباری به راحتی از استقلال جدا شد و در طول فصل لطمات این جدایی در استقلال را خواهید دید.

حجازی در پایان و در مورد حضور علیرضا نیکبخت واحدی در استقلال به باشگاه خبرنگاران گفت: حضور نیکبخت در استقلال  را از دید مثبت نگاه می کنم و احساس می کنم قلعه نوعی می خواهد به او کمک کند نیکبخت در گذشته جزو فوتبالیست های خوب ایران بود و اگر یک بازیکن 22 ساله بود خیلی راحت می توانست به میادین برگردد و آماده شود اما بازیکن که 5 سال فوتبال بازی نکرده و از نظر بدنی به شدت افت کرده و به لحاظ روحی هم شرایط خوبی ندارد در آستانه 33 سالگی کار هیچ کسی نیست که یک ماهه آماده شود و به میادین برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها