قلعه نویی:از جدایی جباری متاسفم

اردوی اکراین 300 میلیون برای آبی‌ها آب خورد

بائو: تراکتور مدعی قهرمانی است

افشاگری یک استقلالی علیه آبی ها

سال گذشته در استقلال خبری از پاداش‌ها نبود و این در حالی بود که در رختکن می‌گفتند ۵ هزار دلار پاداش می‌دهیم.
کد خبر: ۵۷۸۵۷۲
افشاگری یک استقلالی علیه آبی ها

به نقل از تسنیم ، میثم بائودرباره شرایط تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: فصل آینده قطعا جزو تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ خواهیم بود و باید با تلاش زیاد به این عنوان دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه سپاهان، پرسپولیس و استقلال رقیبان تراکتورسازی در لیگ برتر خواهند بود، اضافه کرد: 2 فصل پی‌درپی تراکتورسازی به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسیده و اکنون نوبت قهرمانی این تیم است. مسئولان تراکتورسازی تیم را برای قهرمانی بسته‌اند و امیدوارم هواداران همانند سال‌های گذشته پرشور به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. می‌خواهیم جشن قهرمانی لیگ را با آنها بگیریم.

هافبک فصل گذشته استقلال درباره جدایی مجتبی جباری از این تیم گفت: چندان در جریان این مسئله نیستم اما بازیکن بهتر از باشگاه شرایط خود را می‌داند و بهتر برای خودش تصمیم‌گیری می‌گیرد. اگر مشکل جباری با استقلال مالی باشد حق را این بازیکن می‌دهم، چون به نظرم کسی که نمی‌تواند کارش را انجام دهد باید جایش را به دیگری بدهد.

بائو ادامه داد: هر سال باید به کمیته انضباطی برویم و بابت نگرفتن مطالبات‌مان شکایت کنیم. چه خوب بازی کنیم و چه بد همیشه از این اتفاقات می‌افتد و برای ما این مسئله به امری تکراری تبدیل شده است. مگر می‌شود بازیکن تیم قهرمان لیگ برتر فقط 40 درصد پولش را بگیرد؟

هافبک تراکتورسازی با انتقاد از برخی مدیران لیگ برتری، اظهار داشت: اگر باشگاهی عنوان می‌کند بدهی دارد چطور راحت بازیکن جدید جذب می‌کند؟ باید جلوی این مسائل را در فوتبال بگیرند. در صحبتی که با حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی داشتم گله کردم که چرا مانع وقوع این اتفاقات نمی‌شوند. اکنون چند سال است از پرسپولیس طلب دارم و معلوم نیست از چه کسی باید طلبم را بگیرم.

وی تصریح کرد: فتح‌الله‌زاده زحمت می‌کشد اما این تیم باید یک صاحب داشته باشد. چطور می‌شود بودجه تیمی در لیگ 12 یا 15 میلیارد است اما مدیر باشگاه با 25 میلیارد تومان تیم را می‌بندد؟ برخی تیم‌ها این کار را می‌کنند که مثلا بگویند تیم ما کهکشانی است. کسی نباید جلوی این کارها را بگیرد؟

بائو اضافه کرد: اگر باشگاه بدهی دارد چطور بازیکن 2،3 میلیاردی می‌گیرد؟ آقایان! اگر پول ندارید بازیکن نگیرید! من هم می‌توانم به بازیکنان وعده و وعید بدهم و امروز و فردا کنم. متاسفانه در زمان عقد قرارداد بخشی از پول را می‌دهند و باقی مانده مبلغ قرارداد را به زحمت پرداخت می‌کنند.

هافبک فصل گذشته استقلال گفت: سال گذشته خبری از پاداش‌ها نبود و این در حالی بود که در رختکن می‌گفتند 5 هزار دلار پاداش می‌دهیم. پاداش کجا بود؟ به ما در کل فصل تنها 5 میلیون پاداش داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها