به حضورم در فدراسیون ادامه می دهم؛

نبی: مدیرعامل پرسپولیس نمی شوم

عقب نشینی وزارت ورزش از گزینه مورد نظر خود

در به در به دنبال مدیر عامل جدید پرسپولیس

جام جم ورزشی / وزارت ورزش و جوانان همچنان به تلاش خود برای انتخاب مدیر عامل جدید پرسپولیس ادامه می دهد .
کد خبر: ۵۷۷۹۲۵
در به در به دنبال مدیر عامل جدید پرسپولیس

 

به گزارش جام جم ورزشی ، در حالی که قرار بود محمد جعفر کامبوزیا ، رییس فدراسیون شطرنج جانشین محمد رویانیان در سمت مدیر عاملی پرسپولیس شود ، اما با فعل و انفعال های صورت گرفته و مواضع کامبوزیا علیه رویانیان و علی دایی ، این مساله از دستور کار وزارت ورزش و جوانان خارج شد تا حمید سجادی معاون قهرمانی این وزارت خانه مامور انتخاب و معرفی مدیر عامل جدید و اعضای هیات مدیره جهت صدور حکم نهایی به عباسی وزیر ورزش و جوانان شود .

سجادی که تاکنون در این زمینه جلسات مختلفی را با رویانیان و دیگر اعضای خانواده پرسپولیس انجام داده است ، هنوز به جمع بندی قطعی در این زمینه نرسیده و گفته می شود که تغییرات در باشگاه پرسپولیس با نهایی شدن در هفته آینده انجام خواهد شد . هر چند که این احتمال نیز بعید نیست که انتخاب و معرفی اعضای جدیر هیات مدیره پرسپولیس به دولت یازدهم موکول شود .

آنچه تا اینجای کار قطعی به نظر می رسد اینکه رویانیان در معادلات آتی پرسپولیس از سمت مدیر عاملی باشگاه کنار خواهد رفت و اگر با مسوولان وزارت ورزش به توافق برسد ، تنها بعنوان عضوی از هیات مدیره در ترکیب باقی خواهد ماند . اما مساله اصلی انتخاب مدیر عامل است که مساله ساده ای نیست . با اینکه از برادران انصاری فر ( عباس و محمد حسن ) بعنوان گزینه های مدیر عاملی نام برده می شود ، اما شانس آنان نیز برای احراز این پست با توجه به عملکرد نه چندان روشن گذشته ضعیف به نظر می رسد .

به هر حال از مجموع صحبت های مطرح شده اینطور می توان برداشت کرد که وزارت ببه دنبال مدیر عاملی است که با ویژگی های مدیریتی و اقتصادی بتواند ، گرهی از مشکلات پرسپولیس بگشاید ، نه اینکه گرهی بر آن اضافه کند . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
binam
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
۰
۰
بابا خوب بگذارید رویانیان به راهش ادامه دهد حالا كه جا افتاده همه با هم متحدند می خواهید امسال هم با بركناری مدیر عامل پرسپولیس را له كنید واقعا متاسفم برای تصمیم گیرنده های ورزشیمون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها