همه الفاظ توهین آمیزی که مایلی کهن بر ضد علی دایی به کار برد

از آقا قلدره و آقا پول پرسته تا خاله و گدا!

بعد از والیبال ایران- کوبا اشک در چشمانم جمع شد؛

مایلی کهن: زیر توپ زدن که اعتماد به نفس نمی شود!

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در فوتبال ایران استعداد زیاد داریم اما چشم بینا و خریداری برای کشف آنها وجود ندارد.
کد خبر: ۵۷۷۵۵۱
مایلی کهن: زیر توپ زدن که اعتماد به نفس نمی شود!

محمد مایلی‌کهن در حاشیه مراسم دانش‌افزایی مدیران، سرپرستان و مربیان لیگ برتر گفت: ممکن است ایراداتی به سازمان لیگ وارد باشد اما از زمانی که مهدی تاج آمده شکل کارها بهتر شده و وضعیت بهتری حاکم است. قاطعیت بیشتری وجود دارد و این مسئله را در دو مراسم اهدای جام‌ها دیدیم. آنقدر  بد کارها را انجام داده‌ایم که وقتی مراسم به خوبی برگزار می‌شود تعجب می‌کنیم. ما باید حداقل‌ها را رعایت کنیم و نباید به دنبال دشمن فرضی باشیم.

وی در مورد وضعیت ایران در جام جهانی گفت: بدترین لیگ و بدترین مدارس فوتبال به فوتبال ایران خدمت می‌کنند. خودمان استعداد‌ها را از بین می‌بریم. انصاری فرد و آرش حقی، امید ابراهیمی و مهرداد جماعتی را ذبح می‌کنیم و آنها را نمی‌بینیم. درست است که ما به جام جهانی صعود کردیم اما کیفیت خوبی نداشتیم. شما اکنون می‌بینید که در والیبال ایران چه کیفیت خوبی دارد. چهار سال قبل در مرحله مقدماتی جام جهانی با کره شمالی و کره جنوبی هم‌گروه بودیم. بازی‌ای که مقابل کره جنوبی یک بر یک شد و نتوانستیم به جام جهانی برویم را با همین مسابقه مقایسه کنید متوجه تفاوت کیفیت‌ها می‌شوید.

سرمربی صبای قم در مورد اینکه دژاگه و قوچان نژاد تاثیر مثبتی در تیم ملی داشتند عنوان کرد: شما دیدید در بازی رفت مقابل ازبکستان حریف 90 دقیقه روی دروازه ما بود و حتی گل صحیح آنها مردود اعلام شد اما روی حرکت زیبای انصاری‌فرد و ضربه حرفه‌ای خلعتبری به گل رسیدیم. باید کارهای خودمان را نیز در نظر بگیریم. بعد از همین مسابقه خلعتبری را روی نیمکت می‌گذارند. شما اگر چهار پاس سالم از پرسپولیس در مسابقات اخیر دیدید به شما جایزه می‌دهم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه اعتماد به نفس تیم ملی بالا رفته است خاطرنشان کرد: زیر توپ زدن اعتماد به نفس می‌شود؟ شما فوتبال را با والیبال مقایسه کنید. هر بازیکنی که جایگزین می‌شود عملکرد بهتری ارائه می‌کند. هر نفری که در والیبال به جای آن فرد دیگر به زمین می‌آید عملکرد بهتری ارائه می‌کند. ما در والیبال نادی که یکی از باکیفیت‌ترین‌های ماست کنار می‌گذاریم و بازیکنان جوانی مثل داوودی و قائمی و ... به خوبی جایگزین نفرات دیگر می‌شوند. امید نظری، دانیال داوری و ویلیام آتشکده را به فوتبال آوردیم اما چه کاری آنها انجام دادند.

وی افزود: از شما خبرنگاران هم جای تعجب دارم. گاهی عنوان می‌کنیم چرا آن توجهی که به فوتبالی‌ها می‌شود به بازیکنان والیبال یا سایر رشته‌ها نمی‌شود اما باید بدانیم که فوتبال با هیچ رشته‌ای قابل قیاس نیست.

پس از پیروزی ایران مقابل ایتالیا و کوبا اشک در چشم‌های من جمع شد اما آیا دو نفر در خیابان دیدید بوق بزنند؟ باید اجازه دهید به جوان‌ها اعتماد شود. تیم ملی جوانان ما تیم خوبی بود اما نتوانست به جام جهانی برود. چه کاری با آن تیم کردیم. در فوتبال پایه نباید به دنبال نتیجه بود. فکر می‌کنم برزیل، آرژانتین و انگلیس نیز در جام جهانی جوانان نیستند. آیا این مسئله نشان از ضعف فوتبال آنان دارد. بازی جوانان اسپانیا و اروگوئه را دیدم. این تیم اسپانیا استعداد‌های زیادی داشت اما روی یک اتفاق شکست خورد. آیا این نشان از ضعف فوتبال آنها دارد؟ در ایران ما استعداد‌های زیادی داریم اما متاسفانه چشم بینایی برای دیدن این استعداد‌ها وجود ندارد.

سرمربی صبای قم در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه اختلافات کمیته داوران و دپارتمان را به شکلی باید حل کرد خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم داوران خوبی داریم اما باید بپذیریم که امنیت شغلی آنها با سایر اقشار قابل قیاس نیست. داوران به خوبی حمایت نمی‌شوند و باید مراجع بالاتر به این مسئله رسیدگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها