امیدوارم پاسخگوی انتظار دایی باشم

سه‌پانوویچ با پرسپولیس به توافق رسید

مارکو سه‌پانوویچ هافبک مونته نگرویی برای عقد قرارداد یک ساله با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.
کد خبر: ۵۷۶۶۲۱
سه‌پانوویچ با پرسپولیس به توافق رسید


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در پی درخوایت علی دایی مبنی بر جذب هافبک دفاعی خارجی مارکو سه‌پانوویچ در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافت و پس از چند جلسه تمرین، در دیدار دوستانه مقابل تراکتورسازی به میدان رفت و توانست با ارائه یک بازی خوب نظر مساعد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را جلب کند. بر همین اساس علی دایی خواستار عقد قرارداد با این هافبک خارجی شد.

مارکو سه‌پانوویچ پنجشنبه با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشت و توافق نهایی حاصل شد.

سه‌پانوویچ امشب قراردادش را امضا می‌کند و اقدامات لازم برای ثبت قرارداد وی در سیستم TMS FIFIAاز سوی واحد روابط بین‌الملل باشگاه انجام خواهد شد.

سپانوویچ: امیدوارم انتظارت دایی را برآورده کنم

 

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم رضایت علی دایی، باشگاه و هواداران پر طرفدارترین تیم آسیا را جلب کنم.

سپانوویچ پس از توافق با پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه، افزود: همیشه سعی کردم در هر تیمی که هستم با صد در صد توانم بازی کنم. قطعا اینجا هم همین کار را انجام خواهم داد و تمام تلاش خود را می‌کنم تا رضایت سرمربی و هواداران را جلب کنم. می‌دانم که به پر طرفدارتین تیم آسیا آمده‌ام و هواداران انتظار دارند، پرسپولیس قهرمان شود و به لیگ آسیا بازگردد.

سپانوویچ درباره شناخت خود از فوتبال ایران گفت: قبل از اینکه به ایران بیایم از فوتبال ایران شناخت نسبی داشتم. فوتبال ایران را زمانی شناختم که در جام جهانی 98 فرانسه تیم ایران بازی خوبی را مقابل یوگسلاوی به نمایش گذاشت و پس از آن هم هم خبرهایی درباره بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا به ویژه علی دایی که در بایرن مونیخ و هرتا برلین بازی می‌کرد، می‌شنیدم. فوتبال ایران بازیکنان قابل احترام دیگری مانند مهدوی‌کیا، هاشمیان و کریمی در آلمان داشت. خوشحالم که سرمربی تیم بنده را پسندیده و امیدوارم که بتوانم بازیکن موثری باشم.

وی تصریح کرد: دیدم که این تیم بازیکنان خوبی دارم اما من هنوز شناخت کاملی از بازیکنان و نفرات ندارم و امیدوارم که خیلی زود با هم هماهنگ شویم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها