رونمایی از پیش پرداخت بازیکن جدید پرسپولیس؛

دهنوی با جنسیس مشکی آمد

تمرین امروز پرسپولیس آنقدر کوتاه بود که حتی خبرنگاران هم غافلگیر شدندو نیمی از زمان تمرین را از دست دادند.
کد خبر: ۵۷۶۶۱۹
دهنوی با جنسیس مشکی آمد


ظاهرا خود بازیکنان از علی دایی خواسته بودند تا تمرین بعد از ظهر را در ساعت زودتری انجام دهند تا آنها به کارهای خود برسند.
گفته می شد یکی دو بازیکن  قصد داشتند به شهرهای زادگاه خود بروند و از آنجا که فردا هم خبری از تمرین نیست یک روز را در وطن شان به دور از دغدغه فوتبال و شلوغی تهران  خوش بگذرانند که دایی هم با این خواسته آنها موافقت کرد و به جای ساعت پنج و نیم ،ساعت چهار و نیم زمان شروع تمرین بود تا یکی دو خبرنگار خیلی دیر  و بعد از پایین تمرین به درفشی فر برسند.
در این تمرین بسیار کوتاه بازیکنان تنیس فوتبال بازی کردند و گلرها  با غلامپور زیر آفتاب سوزان تیرماه تمرینات اختصتصی شان را پی گرفتند.
در این تمرین محمد نوری ،رضا نورمحمدی و محسن بنگر حضور نداشتند و حقیقی و کنعانی که با مصدومیت جزئی مواجهند تمرین نکردند.
اما تنها اتفافات جالب تمرین امروز عصر با حضور چهره جدد سرخ ها رقم خورد .قاسم دهنوی که با یک دستگاه هیوندای جنسیس مشکی صفر کیلومتر به محل تمرین آمده بود  در هنگام خروج با استقبال جالب هوادران روبرو شد  و  مورد تشویق قرار گرفت.
جالب اینکه وقتی دهنوی این تماشاگران را دید از اتومبیلش پیاده شد و بعد شیرینی را صدا کرد تا با او حرف بزند.در این زمان هواداران فریاد می زدند شیرینی دهنویو بردار  و بیار!دهنوی دقایقی بعد و زمان خروج از درفشی فر از سوی همین عده بشدت تحویل گرفته شد.
به گزارش گل؛ شیرینی همچنین  دقایقی با غلامرضا رضایی صحبت کرد.ظاهرا هنوز مشکلات رضایی با پرسپولیس حل نشده و او به خاطر طلب سال  های قبلش فعلا قراردادی امضا نکرده است و صحبت های امروزنها آهم در همین راستا بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها