ستقلال به فینال لیگ قهرمانان می رسد

فتح اله زاده دلایل جذب نیکبخت را گفت

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد دلایل جذب بازیکن پیشین پرسپولیس، تمدید قرارداد رحمتی و دلایل به توافق نرسیدن به جواد نکونام را ارائه کرد.
کد خبر: ۵۷۵۹۹۶
فتح اله زاده دلایل جذب نیکبخت را گفت


به گزارش سایت استقلال؛ علی فتح الله زاده بعدازظهر سه شنبه و پس از دیدارهایی که با برخی بازیکنان این تیم داشت به تمدید قرارداد سیدمهدی رحمتی اشاره کرد و گفت: رحمتی امروز به باشگاه امد و قراردادش را تمدید کرد. منتهی به خاطر مشکل جشمانی که داشت حالش بد شد و من مجبور شدم دو قرص قوی به وی بدهم تا شرایطش بهتر شود. البته به خاطر اینکه قرار بود نکونام هم به باشگاه بیاید از رحمتی خواستم چند دقیقه ای صبر کند تا جواد هم برسد و باهم عکس یادگاری بگیرند تا معلوم شود این دو با هم مشکلی ندارند.

وی در ادامه پیرامون آخرین وضعیت جواد نکونام هم گفت: جواد با استقلال قرارداد دو ساله دارد و امروز هم با هم نشستی را برگزار کردیم اما یک مشکلی وجود دارد که قرار شد در نشست بعدی این مورد هم برطرف شود. باید یک جلسه دیگر با نکونام بگذاریم تا ماندن او هم در استقلال قطعی شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه خودش هم فکر نمی کرده بتواند این بازیکنان را برای استقلال جذب کند خاطرنشان کرد: ما علاوه بر اینکه توانسته ایم بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کنیم، بازیکنان بزرگ دیگری را هم به خدمت گرفته ایم که فکر می کنم عملکرد خوبی داشته ایم. خودم هم فکر نمی کردم بتوانم این بازیکنان را برای فصل بعد نگه دارم.

علی فتح الله زاده در مورد بازیکنان جدیدی که مد نظر مسئولان و کادر فنی این باشگاه استقلال گفت: دو بازیکن خارجی در تمرینات شرکت کرده اند که به نظرم بازیکنان خوبی خواهند بود و قرار است امیر قلعه نویی نظر نهایی را در مورد آنها اعلام کند. ضمن اینکه یک هافبک مهاجم نیز امشب وارد تهران می شود تا در تمرینات استقلال شرکت کند. این بازیکن در لیگ فرانسه بازی کرده و شرایط خوبی دارد اما نظر نهایی را آقای قلعه نویی خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه آبی تهران در مورد دلایل جذب علیرضا نیکبخت واحدی و اعتراضی که هواداران به جذب وی داشتند گفت: به هر حال من به عنوان مدیرعامل یک وظیفه معلمی هم دارم که باید انجام دهم. نیکبخت بازیکن بزرگی بوده که راهش را اشتباه رفته و برخی ها هم او را ترد کرده بودند. وظیفه من بود که نیکبخت را به استقلال بیاورم و یکبار دیگر به او فرصت بدهم تا شایستگی اش را نشان دهد. من مطئنم که او می تواند دوباره احیار شود و به زندگی برگردد.

وی با بیان اینکه قهرمانی فصل گذشته استقلال به خاطر لطف و عنایت خدا بوده است گفت: ما فصل گذشته هزینه زیادی نکردیم و در حالی که دو تیم 40 میلیارد و 30 میلیارد تومان هزینه کرده بودند اما ما با 3 میلیارد تومان کمک دولت و کمتر از 17 میلیارد تومان توانستیم قهرمان ایران شویم. امسال هم وظیفه معلمی را در مورد نیکبخت انجام دادم و مطمئنم خدا هم به ما کمک خواهد کرد. هیچ هراسی هم از انتقادات ندارم.

علی فتح الله زاده با تمجید از روحیه امیرحسین صادقی ، سیاوش اکبرپور و چند بازیکن دیگر استقلال گفت: اینها بازیکنان با تعصبی هستند که برای پول با استقلال تمدید نمی کنند. من وقتی پیشنهادات به آنها را بررسی می کنم از رویشان شرمنده می شوم. امیدوارم بتوانیم این فصل از زحمات آنها تقدیر کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان به هدفگذاری این باشگاه برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: ما می خواهیم خوب باشیم و با قدرت در این مسابقات شرکت کنیم. هدفمان این است که به فینال راه پیدا کنیم. کار سختی است اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که به این مهم دست پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها