با وجود شکست های متوالی جوانان در رقابتهای جهانی؛

مشحون:عملکرد جوانان فراتر ازانتظاربود

رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان با اعلام رضایت از عملکرد تیم بسکتبال جوانان در رقابت های جهانی این رشته در جمهوری چک گفت: امیدوارم افتخارآفرینی بازیکنان جوان بسکتبال نیز به خوبی دیده شود.
کد خبر: ۵۷۵۹۷۵
مشحون:عملکرد جوانان فراتر ازانتظاربود


محمود مشحون  افزود: تیم بسکتبال جوانان ایران در مسابقات جهانی فراتر از حد انتظار کار کرد و شاید خیلی ها تصور چنین بازی هایی را نداشتند.
وی در خصوص پخش نشدن مسابقات بسکتبال جوانان ادامه داد: این سئوال باید از مسئولان صدا و سیما پرسیده شود.درمجموع ما به بعضی از بی توجهی ها عادت داریم و تنها روزی که به المپیک رفتیم مقداری توجه دیدیم که خیلی زود همه چیز فراموش شد.
رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص منتقدانی که معتقدند بسکتبال ایران در پایه ضعیف عمل می کند، گفت: هیچ وقت به بعضی گفته ها گوش نکرده ام، زیرا تعداد افرادی که این حرف ها را می زنند به تعداد انگشتان دست هم نیستند.
وی تصریح کرد : چطور ممکن است بسکتبال ایران بدون پایه سازی خوب ۳ باربه جهانی صعود کرده باشد. فکر می کنم بعضی افراد تنها به دنبال تخریب هستند.
وی در مورد بی توجهی به بسکتبال به ویژه نداشتن یک سالن استاندارد در ایران، گفت: همین حالا یک سالن در کنار ساختمان فدراسیون است که آن را به ما نمی دهند دیگر چه برسد به ساخت سالن جدید و ما حداقل این سالن را می خواهیم.
مشحون، تاکیدکرد: همیشه با کمبودهای زیادی که داشتیم به بهترین شکل کار خود را دنبال کرده ایم و ما فقط به فکر موفقیت بسکتبال هستیم.
وی ادامه داد: تیم بسکتبال جوانان ما در حال حاضر در میان ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفته است ولی هیچ کس این موفقیت ها را ارزیابی نمی کند.
وی درمورد اینکه همیشه شایعه برکناری او به گوش می رسد آیا مساله صحت دارد، گفت: وزارت ورزش هیچ وقت چنین روحیه ای نداشته و همیشه درکنار ما بوده است. این موفقیت ها بدون کمک آنها ممکن نبود.این مسایل فقط از سوی برخی دوستان مطرح می شود که همیشه به دنبال این مساله بوده اند.
مشحون در رابطه با حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جام ویلیام جونز، اظهار داشت: تیم ملی کشورمان فردا راهی چین تایپه خواهد شد و مطمئن باشید این مسابقات مانند همیشه برای ما فواید زیادی خواهد داشت.
وی ادامه داد: تیم ملی ۹ روز در این مسابقات پر فشار با تیم های بسیار خوبی بازی خواهد کرد و فکرمی کنم به این وسیله می توانیم به بهترین شکل خود را آماده مسابقات قهرمانی آسیا کنیم.
رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان، گفت: ۱۵ بازیکن از بهترین های کشور به مسابقات ویلیام جونز اعزام خواهند شد و پس از بازگشت راهی فیلیپین می شوند.
وی درمورداینکه آیا برای بازیکنان بسکتبال نیزمانند والیبالی ها و فوتبالیست ها پرواز اختصاصی خواهند گرفت، اظهار داشت: پول پرواز های ما داده شود کافی است و ما چارتر نمی خواهیم. باید به والیبالیست های خوب کشورمان تبریک بگویم و از اینکه ورزش کشور موفق است خوشحالم.
مشحون در خصوص اینکه آیا در صورت قهرمانی تیم ملی بسکتبال کشورمان در آسیا وزارت خانه به آنها پاداش خواهد داد، گفت: این مساله را باید از وزیر ورزش سئوال کنید اما فکر می کنم در صورت قهرمانی حتما این اتفاق خواهد افتاد.
وی تاکید کرد: قرار است مسابقات ما در قهرمانی آسیا پخش زنده هم شود که این اتفاق برای ما بسیار مهم است.
رییس فدراسیون بسکتبال در رابطه با زمان آغاز مسابقات لیگ برتر وتعداد تیم های حاضر، به ایرنا گفت: این مسابقات پس از بازگشت تیم ملی از فیلیپین در مهرماه آغاز می شود. تا این لحظه ۱۴ تیم ثبت نام کرده اند که به احتمال فراوان ۱۲ تیم در مسابقات حاضر خواهند شد.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری انتخابات این کمیته در تاریخ ۲۰ تیرماه، اظهار داشت: فکر نمی کنم بتوانیم انتخابات را در این تاریخ برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها