در اوکراین کامل می شویم

قلعه‌نویی: مشکل جباری حل می شود

شماره 22 دوباره بر تن علی نیکی؛

نیکبخت: برای قلعه نویی سرم را هم می دهم

رفاقت با حبیب کاشانی اینجا به کارش آمد. پادرمیانی حاج‌حبیب موجب شد تا اختلاف دیرینه قلعه‌نوعی و یاغی سال‌های نه چندان دور استقلال و پرسپولیس پایان یابد و نیکبخت با سلام و صلوات دوباره پیراهن آبی را بر تن کند.
کد خبر: ۵۷۵۵۸۹
نیکبخت: برای قلعه نویی سرم را هم می دهم


نیکبخت عصر یکشنبه جلسه‌ای را با فتح‌الله‌زاده برگزار کرد و طی یک گفتگوی تلفنی نظر قلعه‌نوعی را جلب کرد و بدون کوچک‌ترین بحث در خصوص مسائل مالی رسماً قراردادش را با استقلال ثبت کرد. گفتگوی اختصاصی سایت گل را با نیکبخت واحدی بخوانید.

 

* تبریک می‌گویم .

ممنونم

* کجایی خیلی دورت شلوغ است ؟

الان از هیأت فوتبال بیرون آمدم .

* خبر شوک‌آوری را شنیدیم. راست است؟

بله، بالاخره به خانه برگشتم. خودم هم در شوک هستم. ببخشید نمی‌توانم با تسلط کامل حرف بزنم.

* خودت خبر استقلالی شدنت را تکمیل کن !

بنویس یاغی بی سر و صدا به خانه‌اش برگشت. طی گفتگویی که با حاج آقا فتح‌اله زاده داشتم توافق شد با استقلال قرارداد ببندم . امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد فتح‌اله‌زاده و قلعه‌نوعی را بدهم.

* با امیرقلعه‌نوعی هم گفتگویی داشتی؟

مگر می‌شود؟! امیرخان خیلی مرد است. جواب اعتمادش را می‌دهم . در این شرایط کسی به نیکبخت اعتماد نمی‌کرد اما امیر قلعه‌نوعی این کار را انجام داد . دستش را می‌بوسم رفیق یعنی امیر قلعه‌نوعی . خدا مادرش را برایش بیامرزد که نیکبخت را دوباره زنده کرد و قول می‌دهم با جان و دل برایش بازی کنم.

* شنیدم حبیب کاشانی هم در بازگشت تو نقش داشتند؟

نه فقط حاج حبیب بلکه علی پروین هم به من خیلی کمک کرد. جا دارد از تمام کسانی که در این دوران تلخ و تنهایی در کنارم بودند نهایت تشکر را داشته باشم. سیاوش اکبرپور، مهدی رحمتی، پدرام اتلاقی و  چند خبرنگاری که نیکبخت را فراموش نکردند.

* مبلغ قراردادت چقدر است؟

یکساله سفید امضا کردم. جرأت ندارم راجع به پول حرف بزنم. در مقابل این حرکت با ارزش فتح‌اله‌زاده و قلعه‌نوعی سرم را هم می‌دهم.

* پس دوباره نیکبخت زنده شد؟

بله، من در طول این چند سال خیلی سختی کشیدم. تاوان اشتباهات گذشته‌ام را دادم . از زمانی‌که متأهل شده‌ام سرم در لاک خودم است و دیگر حاشیه‌ای اطراف من نیست. نیکبخت با تجربه دیدن دارد و مطمئن باشید با عبرت از تمام گذشته دوباره به تیم ملی برمی‌گردم.

* یعنی واقعاً اینقدر امیدوار هستی؟

خودت می‌دانی که برای من کار نشد ندارد . مطمئن باشید خیلی زود به ترکیب ثابت و بعداً تیم ملی می‌رسم . ممنون می‌شوم بنویسی از همه مطبوعاتی‌ها و کارشناسان و اهالی فوتبال درخواست می‌کنم برای بازگشتم به روزهای اوج کمکم کنند.

* امروز به تمرین می‌روی؟

بله ، اگر خدا بخواهد.

* شماره چند را می‌پوشی ؟

همان شماره همیشگی خودم را . شماره محبوب22

* با هواداران پرسپولیس حرفی نداری؟

مطمئناً آنها هم در طول این چند سال به من لطف زیادی داشتند. دست همه قرمزها هم می‌بوسم. امیدوارم بتوانم لطف همه دوستانم را جبران کنم( گفت و گو از سایت گل )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی كاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
۰
۰
نمیدونم ما آبی‌ها باید خوشحال باشیم یا نه ، بهتر بگم ناراحت باشیم یا نه؟!! یه موقع خون به دلمون كردی و رفتی و بهمون گلم زدی و از خوشحالی داشتی میمردی!! حالا برگشتی...فقط به خاطر زنده شدن خودت خوشحالم همین.
فقط...هیچكی كاپیتان فرهاد خودمون نمی شه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها