روی خط جام جهانی 2014

کفش استثنایی اینیستا/عکس

چه کسی برنده توپ طلا می شود؟

حمله نیمار، اینیستا و پیرلو به توپ طلا

شش بازیکن نامزد دریافت توپ طلای جام کنفدراسیون ها اعلام شدند اما به نظر می آید رقابت اصلی بر سر تصاحب این توپ بین نیمار، اینیستا و پیرلو است.
کد خبر: ۵۷۵۱۱۰
حمله نیمار، اینیستا و پیرلو به توپ طلا


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ پائولینو دیگر بازیکن تیم ملی برزیل، لوییس سوارز مهاجم تیم ملی اروگوئه و سرخیو راموس دفاع اسپانیا سه نامزد دیگر دریافت توپ طلا هستند اما آنطور که از شواهد بر می آید رقابت اصلی بر سر تصاحب این توپ بین نیمار ، اینیستا و پیرلو است که هر سه در این دوره از رقابتهای جام کنفدراسیون ها به خوبی درخشیدند.
نیمار، ستاره جدید بارسلونا آخرین نفری است که به لیست شش نفره نامزدهای توپ طلا اضافه شده است و به نظر می آید در نهایت برنده این توپ او باشد. این درحالی است که اینیستا هم تیمی نیمار در بارسلونا نیز دیگر بازیکنی است که شانس زیادی برای کسب توپ طلا دارد. نیمار که ستاره برزیل در جام کنفدراسیون ها بود در دیدار نیمه نهایی با اروگوئه نیز درخشش فوق العاده ای داشت و یکی از دو گل برزیل را به ثمر رساند . او حالا باید به همراه تیمش بامداد دوشنبه  مقابل اسپانیا در بازی فینال قرار بگیرد.
سرخیو راموس مدافع تیم ملی اسپانیا نیز درخشش خاصی در جام کنفدراسیون ها داشت و پیرلو که مسن ترین بازیکن حاضر در لیست نامزدهای دریافت توپ طلا است نیز شانس خود را برای این موفقیت دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها