همه مربیان پرسپولیس

از دهداری تا دایی

درخواست سرپرست سابق پرسپولیس از نیروی ورزش؛

کاشانی: بگذارند رویانیان مدیرعامل بماند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس از مسئولان وزارت ورزش و اعضای هیات مدیره خواست با اکثریت آرا محمد رویانیان را در این باشگاه ابقا کنند.
کد خبر: ۵۷۴۵۹۲
کاشانی: بگذارند رویانیان مدیرعامل بماند


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ حبیب کاشانی که خود یکی از مدیران موفق باشگاه پرسپولیس بود و این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی رساند با بیان اینکه رویانیان برای این باشگاه زحمت کشیده است گفت: اگر تیم ملی فوتبال ایران توانست به جام جهانی صعود کند دو عامل داشت. اول اینکه فدراسیون فوتبال ثبات مدیریت داشت و علی کفاشیان توانست برنامه هایش را در این فدراسیون به اجرا دراورد. دوم اینکه کادر فنی تیم ملی هم ثبات لازم را داشت و توانست با برنامه ریزی خوب به این مهم برسد.

وی با بیان اینکه باید به مدیرعامل پرسپولیس زمان داده شود گفت: ثبات مدیریت باعث ایجاد آرامش در باشگاه پرسپولیس می شود و امیدوارم اعضای هیات مدیره در جلسه روز شنبه خود با اکثریت آرا محمد رویانیان را در پرسپولیس ابقا کنند و اجازه دهند وی بهعنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ثبات کمک می کند که یک باشگاه بتواند برنامه هایش را به خوبی پیش ببرد. فرصتی که به بنده و امسال من داده نشد را به آقای رویانیان بدهند تا وی بتواند برنامه های اقتصادی که برای این باشگاه داشته را اجرایی کند. امیدوارم اعضای هیات مدیره کمک کنند فضای آرامی در باشگاه حاکم شود و آرامش را به پرسپولیس برگردانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیرخانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
۰
۰
بابا این همه كار از لحاظ اقتصادی كرده ی سرمربی خوب اورده و تازه جا افتاده و ی شرایط خوب فراهم كرده خب بزارین كارشو بكنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها