پرسپولیس به دنبال جذب هافبک دفاعی؛

دایی: قول قهرمانی نمی‌دهم

پس لرزه های کنار گذاشتن رویانیان؛

دایی از پرسپولیس جدا می شود

علی دایی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که رویانیان در باشگاه پرسپولیس نباشد او نیز دلیلی برای ادامه همکاری با این باشگاه نمی بیند.
کد خبر: ۵۷۴۵۵۹
دایی از پرسپولیس جدا می شود

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛  علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد در صورتیکه محمد رویانیان از مدیرعاملی این باشگاه کنار گذاشته شود او هم تصمیم دیگری خواهد کرد. علی دایی با انتقاد از تغییراتی که در مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد گفت: این یک تصمیم صدردصد اشتباهاست که مسئولان ورزش گرفته اند و من تصور می کند یک بازی سیاسی دیگر باعث این تغییرات در پرسپولیس شده است.

علی دایی بعد از انتشار خبر برکناری محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه در مقطعی که پرسپولیس به آرامش رسیده و شرایط خوبی دارد صحبت هایی باعث می شود که همه چیز بهم بخورد و آرامش را از تیم ما گرفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من صحبتی با عزیزان مسئول دارم که در این یک ماه انتقال دولت تغییر مدیرعامل چه کمکی می تواند به پرسپولیس انجام بدهد. ما با یک مدیرعامل داریم کار می کنیم حالا باید مدیرعامل جدید بیاید بو ا انتقال دولت، وزیر ورزش جدید بیاید و مدیرعامل جدید بگذارد و ما در یک ماه و نیم ، دوماه شاهد سه مدیرعامل خواهیم بود.

دایی ادامه داد: رویانیان که ورزشی نبود را آوردند و الان راه و چاه را یاد گرفته و تازه می تواند برای ورزش مفید باشد و به بازدهی برسد و کمک کند به پرسپولیس. ما داریم با یک تصمیم غلط همه چیز را برهم می زنیم و الان شرایط پرسپولیس با این تغییرات خوب نیست.

وی ادامه داد: اگر قرار است کسی را بیارویم باید فردی را بیاوریم که خیلی گنده تر از رویانیان باشد. متاسفانه صحبت هایی که در این چند روز شده ناراحت کننده است. هیات مدیره ای که نیامده و علیه مدیرعامل قبلی صحبت می کند شما فکر می کنید دنبال چه هستند و چه چیزی را می خواهند بدهد به این باشگاه. با همین صحبت ها ارامش را برهم زده اند.

علی دایی خاطرنشان کرد: این آقایان هنوز نیامده‌اند جبهه گرفته اند و راجع به کسی که دو سال در این تیم زحمت کشیده است حرف می زنند. الان زمانی است که رویانیان می تواند از تجربیاتش استفاده کند. الان که آقای رویانیان یک مدیر ورزشی شده مثل آب خوردن ایشان را برمی دارند. این اصلا به صلاح پرسپولیس نیست. متاسفانه یکسری مسائل سیاسی دیگر پشت این صحبت ها هستد

علی دایی در پاسخ به این پرسش که در صورتیکه محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس برود شما سرمربی این تیم خواهید ماند گفت:  مطمئنا به این فکر می کنم که تصمیم دیگری بروم. من با یک مدیرعامل دیگر صحبت کردم و تا بخواهم با یک مدیرعامل دیگر آشنا شوم زمان می برد و زمان بردن به نفع من و پرسپولیس نیست. متاسفانه این یک تصمیم اشتباه است. ما بگذاریم رئیس جمهور منتخب مردم بیاید و ایشان تصمیم بگیرد با وزیر ورزشی که انتخاب می کند. اگر می گوییم استقلال و پرسپولیس مردمی هستند اجازه بدهیم کسی که مردم بهش رای دادند برای پرسپولیس و استقلال تصمیم گیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها