درباره سرخ پوشانی که منافع مالی شان را در خطر دیدند

پرسپولیس را به همین زودی فراموش کردند

خبر جدایی رویانیان از صندلی مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس انعکاس گسترده ای داشت، در کنار این انعکاس تبعات این اتفاق برای پرسپولیسی ها منفی خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۴۲۰۲
پرسپولیس را به همین زودی فراموش کردند


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ رویانیان که در طول دوران حضورش بر مسند مدیر عاملی پرسپولیس تلاش های گسترده ای برای تبدیل کردن پرسپولیس به یک باشگاه واقعی انجام داد از مدیر عاملانی به شمار می رود که محبوب همه بازیکنان است چرا که خیلی خوب پول به پای بازیکنان می ریزد و آنها را راضی نگه می دارد یعنی دقیقا عکس همان وضعی که در استقلال وجود دارد.
طبیعی است با رفتن رویانیان بازیکنانی که از مدیرعاملی او نفع بسیار زیادی برده اند خیلی ناراحت شوند، آنقدر ناراحت که حالا حرف از جدایی بزنند. نوری سر دسته بازیکنانی است که عنوان داشته اگر رویانیان نباشد او هم نمی ماند، به دنبال او ماهینی، بنگر و چند بازیکن مهم دیگر پرسپولیس نیز هشدار داده اند در صورت کنار رفتن رویانیان آنها هم نمی مانند اما آیا این تصمیم آنها برای جدایی از پرسپولیس فقط به دلیل مدیری همچون رویانیان است یا اینکه چون آنها می دانند پرسپولیس بدون رویانیان دیگر نمی تواند مثل گذشته پول برای ستاره هایش خرج کند حرف از جدایی می زنند؟!
حتی اگر این بازیکنان فقط به دلیل کارآمدی رویانیان برای پرسپولیس نسبت به کنار رفتن او اعتراض دارند باز هم دلیل موجهی برای تصمیم خود مبنی بر جدایی از پرسپولیس نخواهند داشت چون اگر نگران پرسپولیس بودند به همین زودی پرسپولیس را فراموش نمی کردند و فکر جدایی را به ذهن خود راه نمی دادند.
مناسباتی که در فوتبال ایران وجود دارد فقط مختص به خود فوتبال ایران است، سابقه نداشته که در یک باشگاه اروپایی به محض برکناری رییس و یا مدیر عامل باشگاه بازیکنان ساز جدایی بزنند. بخشی از تفکرات غیر حرفه ای بازیکنان  فوتبال ایران در تقابل با خبر کنار رفتن رویانیان از پرسپولیس مشاهده شد، بازیکنانی که همیشه ادعا می کنند بر روی پیراهن باشگاه خود تعصب دارند اما به محض اینکه منافعشان به خطر بیفتد نفر اول صف جدایی طلبان هستند.
به راستی بازیکنانی نظیر نوری و یا ماهینی که همیشه از علاقه خود به پرسپولیس گفته اند هیچ به این فکر کرده اند که با کوچ دسته جمعی آنها از این تیم -که بی شک فقط به دلیل منافع مالی است- چه اتفاقی برای پرسپولیس در لیگ سیزدهم می افتد؟
این بازیکنان حتی اگر در پرسپولیس هم باقی بمانند با این رفتاری که در چند روز گذشته در پیش گرفتند به خوبی میزان علاقه خود را به پرسپولیس نشان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها