اتفاق جالب در جلسه رسیدگی به تخلف بازیکن سپاهان؛

دهنوی حمایت هم شد!

قرارداد بستن همزمان قاسم دهنوی با دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس سر و صدا زیادی بر پا کرده بود و حتی رییس کمیته انضباطی گفته بود این بازیکن با محرومیت شدیدی روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۴۱۹۴
دهنوی حمایت هم شد!


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در حالی که انتظار می رفت دهنوی با محرومیت سنگینی از سوی فدراسیون روبرو شود جلسه اخیر کمیته انضباطی فدراسیون درباره این بازیکن حاکی از این است که دهنوی بدون هیچ مشکلی می تواند تیم جدیدش یعنی سپاهان را در لیگ سیزدهم یاری کند، البته هنوز هیچ رایی صادر نشده است. در جلسه اخیر فدراسیون حتی به این اشاره شد که دهنوی مقصر نیست و در مذاکره همزمان با دو باشگاه افراد دیگری نقش داشته اند.
اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در گفت و گویی با بیان اینکه پرسپولیس باید لایحه تکمیلی‌اش را در خصوص این شکایت  ارائه دهد گفت: "از محرومیت این بازیکن رفع اثر شده و او می‌تواند مانند یک بازیکن عادی به فعالیت فوتبالی‌اش بپردازد اما رای پرونده‌ به زودی اعلام می‌شود."

اما محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس در این جلسه حضور داشت اما به دلیل اعتراض به صحبت های دهنوی این جلسه را ترک کرد. وی در این باره گفت:"از دست دهنوی ناراحت شدم و جلسه را ترک کردم. مسئولیتی نداشتم و فقط به عنوان پیشکسوت پرسپولیس به جلسه رفتم. آنجا به دهنوی گفتم که کارش غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بود. ولی او و وکیلانش می‌خواستند ثابت کنند که رفتاشان غیراخلاقی نبوده است. دهنوی با خودش دو وکیل آورده بود که متاسفانه از بی‌اخلاقی دفاع می‌کردند. به دهنوی گفتم که باید آرزویش بازی در پرسپولیس باشد اما او با این تیم و احساسات هوادارانش بازی کرد."
پنجعلی همچنین گفت: "از کمیته‌ انضباطی خواستم که قانونی بگذارند که کسی نتواند چنین رفتاری داشته باشد. هیچ کجای دنیا نمی‌شود که بازیکنی با دو باشگاه قرارداد ببندد و حمایت هم بشود!"
به هر صورت رای نهایی در رابطه با این پرونده چهار و یا پنج روز دیگر صادر می شود اما حتی اگر دهنوی با جریمه و یا محرومیت روبرو شود به نظر نمی آید این جریمه به اندازه ای سنگین خواهد بود که پیش از این کمیته انضباطی آن را مطرح کرده بود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها